Cambio oficina Sede Capgemini Vigo
Una vez finalizada la encuesta que pusimos a vuestra disposición en Vigo, desde CCOO-Capgemini os informamos de los resultados obtenidos.
NEGOCIACIÓN DEL TRABAJO A DISTANCIA
En este comunicado vamos a poneros al día de la negociación que mantenemos con la empresa respecto al futuro trabajo a distancia.
Próximamente la empresa contactará con las personas que no firmamos usar el móvil personal para la autenticación en atmira, para dar una solución.
Y os adelantamos los puntos tratados en la 2ª reunión trimestral que hemos tenido con la compañía el pasado miércoles 5 de junio.
Unidas e unidos por un traballo digno: As demandas dos Contact Center galegos
Hoxe celebramos unha asemblea de delegados e delegadas de Contact Center de CCOO Servicios Galicia na que se abordaron e analizaron diversos temas que preocupan fondamente as persoas traballadoras do sector.
Entre os principais asuntos, destacamos a elevada temporalidade nos nosos cadros de persoal, un problema que afecta á estabilidade laboral e á calidade de vida de moitas persoas e que precariza o noso sector cada vez máis, cando somos persoas traballadoras que damos servizo as grandes marcas e multinacionais do noso país, tales como as telecomunicacións, banca, seguros e mutuas, que se lucran da nosa precariedade.
Tamén puxemos sobre a mesa os riscos psicosociais que enfrontamos diariamente. A presión constante, a carga de traballo excesiva e a falta de recoñecemento son aspectos que deterioran a nosa saúde mental e física. Neste sentido, reclamamos medidas urxentes para mellorar as condicións laborais e garantir un entorno de traballo seguro e saudable.
Outro tema crucial que tratamos foron as subrogacións continuas. Estas prácticas, que supoñen cambios frecuentes de empresa, xeran incerteza e dificultan a creación de vínculos sólidos dentro dos cadros de persoal, afectando negativamente tanto ao rendemento como ao benestar dos traballadores e traballadoras.
Queremos subliñar ademais que os nosos son uns dos cadros de persoal máis feminizados de todos os sectores. Esta característica fai aínda máis importante abordar cuestións como a conciliación familiar e laboral, un aspecto no que, lamentablemente, estamos moi descoidados. A falta de medidas que permitan compatibilizar o traballo coa vida familiar é unha realidade que afecta especialmente ás mulleres, perpetuando desigualdades que debemos combater con decisión.
Desde CCOO, reafirmamos o noso compromiso coa defensa dos dereitos de todos e todas as traballadoras do sector de contact center. Seguiremos loitando por un emprego digno, estable e en condicións xustas. Porque xuntos e xuntas, somos máis fortes.
Animamos a todo o persoal a unirse ás nosas reivindicacións. A voz de todas as persoas traballadoras é fundamental para seguir avanzando cara un futuro mellor.
Protesta de las personas trabajadoras de CEAR
Las Representaciones Legales organizadas en CCOO (Valencia, Sueca, Málaga, Madrid, Barcelona y Reus) han transformado el malestar de la plantilla en organización y han impulsado acciones sindicales después de hacer varias asambleas con las personas trabajadoras.
NEGOCIACIÓN II PLAN DE IGUALDAD EN ATMIRA y ELECCIONES AL PARLAMENTO EUROPEO 9J
Hacemos un punto de situación de la negociación del II Plan de Igualdad en atmira, un plan estatal que será de aplicación a todos los centros de trabajo de atmira.
Queremos invitaros a que nos hagáis llegar sugerencias de medidas nuevas a implementar en este II Plan.
Y también...breve resumen de los permisos para aplicables en las próximas elecciones al Parlamento Europeo de este 9 de junio.