A Federación de Servizos de CCOO de Galicia está
a manter reunións cos distintos grupos parlamentarios galegos para
abordar a problemática xurdida por mor da venda do Grupo Banco
Popular ao Banco Santander. Hoxe celebráronse reunións cos grupos
polÃticos En Marea e Partido Popular , estando previsto para mañá,
dÃa 14, un encontro co PSG.
Nas xuntanzas de hoxe, a delegación de
CCOO-Servizos estivo integrada pola secretaria xeral, LucÃa Trenor,
a responsable da sección sindical do Banco Popular, Carmen Peteiro,
e polo responsable do sector financeiro de CCOO, Francisco Villares. Segue
Demà dimecres, 14 de juny, a les 15.30 hores, a la Via Laietana, 47, de Barcelona i a les 12h davant Foment del treball
Davant l'immobilisme
de la patronal des de l'inici de les negociacions del Conveni d'Hostaleria de
Catalunya, CCOO de Serveis continua amb les mobilitzacions en el sector i participarÃ
demà dimecres 15 de juny en la jornada de CCOO de Catalunya en defensa de la
negociació col·lectiva i salaris dignes davant Foment del Treball a les 12 h i per
a les 15.30h ha convocat una nova concentració de treballadors i treballadores
del sector davant la seu de la patronal (Via Laietana, 47).
¿Problemas no teu traballo? Segue o CCOOntigo sinal e envÃanos un
DM co teu caso. Loitamos xuntos en #PrecarityWar
Entra en
www.precaritywar.es
El sindicato lanza una campaña para plantar cara a la precariedad en los sectores que agrupa la federación de Servicios.
La web
www.precaritywar.es aglutina todos los materiales de la campaña y las historias de los y las trabajadoras.
El sindicato lanza una campaña para plantar cara a la precariedad en los sectores que agrupa la federación de Servicios.
La web
www.precaritywar.es aglutina todos los materiales de la campaña y las historias de los y las trabajadoras.

A precariedade transfórmanos en traballadoras e traballadores pobres condenados a traballar sen descanso; sometidos a unha gran ansiedade e tensión; cumprindo obxectivos desatinados por non perder o noso posto de traballo; renunciando ás nosas vidas e á nosa saúde só para poder seguir traballando un dÃa máis...
Por iso, chegou a hora de dicir: basta!, de levantarnos e esixir un posto de traballo digno no que non nos deixemos a saúde e a vida.
Firmado el protocolo de integración Barclaycard-WiZink
El pasado viernes 9 de junio, tras varios meses de insistencia por parte de la sección sindical de CCOO, hemos firmado el protocolo de integración de la plantilla proveniente de Barclaycard en WiZink Bank.
Circular CCOO en Grupo Banco Popular
Junio 2017
En la mañana de hoy se ha producido una reunión entre la Representación Legal de los Trabajadores con el Ex Consejero Delegado, D. Ignacio Sanchez Asiain y su equipo de responsables de RRHH de GBP, junto con el Director de RRHH de Banco Santander España, D. Aurelio Velo Vallejo.
El pasado 30 de mayo recibimos un correo electrónico de dos componentes del Management Board (Kim Hammonds y Sylvie Matherat) donde se advertÃa a los empleados que todas las comunicaciones relacionadas con el trabajo sólo deben enviarse a través de dispositivos o aplicaciones aprobadas por el Banco.