comunicat

C.I.C. judici al Conveni

Suposaria deixar sense efecte els increments salarials, la clàusula de garantia davant del desviament de l'IPC, així com la resta de millores aconseguides .


Una política de contención de gastos no se puede basar en un empeoramiento de las condiciones de trabajo de la plantilla

A río revuelto ganancia de pescadores…” Algunos responsables (?) territoriales aprovechan la necesaria política de contención de gastos para presionar a la plantilla.

 


La contractació a Caixa Laietana

Contractar de forma estable comporta beneficis per a les empreses, les persones i l’economia del país


Quin és el futur de les 120 persones de Bansabadell Seguros Generales?

Incertesa i malestar a la banca dÂ’assegurances

09-10-2008 És comprensible i positiu que es facin operacions que comportin beneficis a les empreses, tanmateix mai haurien de perjudicar els treballadors, en aquest cas deixarien de ser comprensibles i es convertirien en intolerables. (PDF: Cat)


Valoració de la xerrada del Director General

La valoració que fem des de CCOO sobre la xerrada/conferència del nostre Director General a conseqüència de la crisi que pateix el nostre sector en particular i els mercats financers en general, la valorem com a  correcta, però insuficient.

 


De veritat respon a una necessitat del negoci?

Maleïts dissabtes de tardor i hivern

07-10-2008 CCOO ha firmat acords de tancament de tots els dissabtes del any a Barclays i Deutsche Bank; de lliurances de la meitat dels dissabtes a BBVA, i al Grup Santander, Banesto disposa dÂ’1/3 de dissabtes lliures. (PDF: Cat)


7 d'octubre de 2008

Manifest de suport de les ONGÂ’s a la Jornada Mundial pel Treball Digne

06-10-2008 La Jornada Mundial pel Treball Digne és una acció reivindicativa convocada a nivell mundial per la Confederació Sindical Internacional (CSI) i les seves estructures regionals a Amèrica, Àfrica, Àsia i, a Europa, a través de la Confederació Europea de Sindicats (CES), a més a més de diferents xarxes d’organitzacions no governamentals. (Més informació)


I la igualtat?

La contractació a Banc Sabadell - 2007

04-10-2008 Durant l'any 2007 més del 60% de la contractació va correspondre a dones, la majoria en contractes temporals i en la categoria més baixa. Només el 15% dels contractes en les categories més altes van ésser per a dones. (PDF: Cas)


Por el Trabajo Decente - BBVA

7 de Octubre - Jornada Mundial por el Trabajo Decente

"Los sindicatos defendemos el tabajo decente - con contrato, con salario digno, protección social básica y derechos sindicales -, que es la primera riqueza mundial, un patrimonio de la humanidad, frente al desprecio al que ha sido sometido por una “economía de casino” que ha hecho más pobre a todo el planeta”, señaló el secretario general de CCOO durante la presentación de los actos que se celebrarán el 7 de octubre con motivo de la Jornada Mundial por el Trabajo Decente.