2008 Salary Agreement Signed for Citigroup BSSC (ENGLISH)
Management of BSSC and workers representatives, along with the usual dynamics since 2000, has reached an agreement for the revision of salaries applicables in 2008 to employees of BSSC. You can found detailed information here.
Firmado Acuerdo de Salarios 2008 en el BSSC de Citigroup (CASTELLANO)
La dirección del centro y la representación de los trabajadores, siguiendo con las dinámicas habituales desde el año 2000, han alcanzado un acuerdo para la revisión de salarios aplicables en 2008, encuentra aqui la información al respecto.
RECTIFICAR, ÉS DE SAVIS O DE LLESTOS?
En el punt 6 del Manual de bones prà ctiques de qualitat diu “Tots els empleats han de conèixer els punts fonamentals a explicar de cada tipus de producte sol.licitat, evitant en la mesura del possible, haver de consultar altres companys...”. En algunes reunions de zona, el cap corresponent, a preguntes dels assistents, va aclarir que no es faria formació especÃfica.
Aires dÂ’Igualtat a Caixa Sabadell
La Llei d’Igualtat ja té un any!
Una llei que naixia als voltants del 8 de març (Dia Internacional de la Dona) amb perspectives d’aportar aires nous, per endur-se’n els obstacles que impedeixen la Igualtat d'Oportunitats efectiva entre homes i dones. Aires que haurien d’eliminar la persistència d'estereotips que perjudiquen les treballadores, les xarxes informals d'influències a les empreses, el nome-nament discrecional dels cà rrecs... Tot plegat, elements importants que expliquen l'absència de dones en els llocs de decisió i de responsabilitat a les nostres empreses.




