Acord Caixa Tarragona

REVISIÓ ACORD DE JUBILACIONS PARCIALS CAIXA TARRAGONA de 13 d’abril de 2004



Caixa Sabadell - Comunicat

Una de Freda i una de calenta

Igual que ahir felicitàvem a la Direcció pel pacte aconseguit, avui lamentem la darrera idea que ha tingut per abaratir costos: la suspensió de contracte de 16 empleats que estan a tocar de la data de jubilació parcial, perquè es puguin quedar a casa sense venir a treballar. Tot això a canvi d’una reducció del sou del 12,5%, menyspreant la vàlua del seu treball i l’experiència acumulada.


Caixa Sabadell - Comunicat

EL MILLOR ACORD POSSIBLE

El passat 6 d’octubre, la Direcció de Caixa Sabadell i la Secció Sindical de CCOO vam signar “l’Acord per al reconeixement de l’antiguitat i l’experiència del temps de serveis prestats mitjançant contractes temporals”.


Ja tenim preacord del Conveni de Catalunya dÂ’oficines i despatxos

El 6 de novembre s'ha signat el preacord del Conveni de Catalunya d’oficines i despatxos, per part de COMFIA-CCOO i Fes-UGT en representa­ció dels treballadors i Foment del Treball Nacional i PIMEC, per un altre, amb una durada de 4 anys de vigència, des de 1-1-2008, fins a 31-12-2011.


El 31 de desembre dÂ’aquest any sÂ’eliminaran tots els dies de vacances pendents de lÂ’any 2008

Vacances 2008 en el Grup Banc Sabadell

05-11-2008 Cap empleat ha de deixar de fer les seves vacances. Per això, si malgrat tot teniu algun problemes per liquidar-les o trobeu algun impediment, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres. (PDF:Cat)