cambiando inditex




INCENTIVO DE JUBILACIÓN PARA LOS/AS TRABAJADORAS DE MAAF

El pasado día 25 de junio asistimos al SIMA para tratar de llegar a un acuerdo con la empresa respecto al tema de los trabajadores/as de Maaf. Algunas de las personas procedentes de MAAF, que se acogieron voluntariamente, tienen un seguro de aportación definida y por ello la empresa les excluye del incentivo de jubilación existente en el convenio de seguros.


Firmado el Convenio Colectivo de Allianz 2018-2021

Convenio Colectivo Allianz CCOO

CCOO y el resto de sindicatos presentes en la empresa han suscrito el Convenio de Colectivo de la empresa Allianz, con una vigencia de 4 años.  El texto destaca por las medidas destinadas a acabar con la brecha de género y a potenciar la conciliación de la vida laboral, personal y laboral.


«As rebaixas, nos prezos, non nos nosos dereitos», advirten os sindicatos

Mobilizacións no comercio vario da Coruña e do comercio téxtil de Ourense no primeiro día de rebaixas

concentracións comercio vario coruña

O sector do comercio vario da provincia da Coruña e o comercio téxtil da provincia de Ourense mobilizaranse o próximo venres, día 29 de xuño, cadrando co inicio das rebaixas. Os sindicatos Comisións Obreiras (CCOO), UGT e CIG, que promoven as mobilizacións, denuncian que as patronais de ambos os dous sectores pretenden «condenar» os traballadores e traballadoras «a salarios conxelados ou de miseria». «As rebaixas, nos prezos, non nos nosos dereitos», advirten.


Gaceta Sindical . Consejo Confederal da luz verde firma IV AENC

Consejo Confederal de CCOO

El Consejo Confederal en la que se ha dado luz verde a la firma del IV Acuerdo Nacional de Empleo y Negociación Colectiva (AENC 2018-2020), alcanzado el pasado 25 de junio entre las organizaciones sindicales y empresariales, que beneficiará a más de 10 millones de trabajadoras y trabajadores cubiertos por un convenio colectivo, y supondrá una subida media de los salarios mínimos de entre el 12 y el 20%, para más de 2.200.000 trabajadores y trabajadoras, la mayoría jóvenes.


Asinado o Convenio de Hostalaría da provincia de Pontevedra

convenio hostalaría pontevedra

Tras 18 reunións da mesa negociadora que comezaron o dous de marzo de 2017, o pasado dezaoito de xuño asinamos o Convenio de Hostalería da provincia de Pontevedra, que manterá a súa vixencia ata o 31 de decembro de 2021. (segue)