BBVA: Un atropellament més a la igualtat
És una història real, una seqüència que lamentablement passa algunes vegades al BBVA. A CCOO ens preguntem. Quina formació reben els nostres gestors de personal?
DÃa Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones
Les dones tenen dret a viure la seva vida i criar els seus fills sense por a la violència. que pot previndre's unint esforços per determinar les seves causes subjacents i afrontar-les.
Conciliació de la vida familiar i laboral - Una qüestió d´equilibri
22 09 2003 En aquest escrit es recorden totes aquelles disposicion legals que afavoreixen la conciliació de la vida familiar i laboral. Totes aquestes mesures són mÃnims que les empreses han de respectar, tot i que l´esperit de la llei es que siguin les mateixes organitzacions les que afavoreixin la conciliació amb mesures positives. (PDF:Cat. / Cast.)
Deducció per maternitat
15 01 03 Les dones tenen dret a una deducció de fins a 1.200 euros/any per fill menor de 3 anys. (PDF:Cat. / Cast.)




