CCOO presentamos al Ministerio de Economía nuestro informe sobre la formación MIFID II.

AEB y CECA se alinean con las propuestas de CC.OO. sobre cómo debe desarrollarse la formación MiFID

Tras nuestra reunión con la CNMV, el pasado 22 de marzo, en la que CCOO presentamos nuestra filosofía y propuestas sobre cual debe ser el planteamiento formativo que deriva de las Directrices para la evaluación de los conocimientos y competencias con relación a la Directiva MIFID II, ahora nos hemos dirigido al Ministerio de Economía.


28 d'abril - Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball

La precarietat ens fa mal

La precarietat en el treball posa en perill la salut i la seguretat de totes les persones treballadores.
La precarietat en el treball ha augmentat la desigualtat i l'exclusió. Els seus efectes són prou coneguts: augment de l'atur, contractació temporal, treball a temps parcial, devaluació salarial, més accidents i malalties professionals, i també més danys derivats del treball i contingències que, malgrat que no es consideren laborals, estan relacionades amb el treball (estrès, ansietat, depressió, etc.).


Registre de la jornada

l'AEB i la CECA es treuen les caretes


La reunió celebrada aquest dimecres, 19 d'abril, ha finalitzat amb un sabor amarg. Les dues patronals, tant l'AEB com la CECA, per fi han mostrat els seus veritables rostres, evidenciant un cop més el seu nul interès en aquesta negociació, a la qual s'havien vist obligades a acudir per paralitzar, en la mesura del possible, els efectes de la sentència de l'Audiència Nacional i de les múltiples sancions imposades per la Inspecció de Treball.



Avances y negociaciones sobre Formación, horarios, contratos

Seguimos avanzando

Seguimos revisando con la empresa todo aquello que es útil para ti y tu trabajo y reclamamos lo que es mejor


HORARIO

CCOO mantendrá la reivindicación del registro obligatorio de la jornada diaria de todos los trabajadores

El sindicato estima que la Sala de lo Social del Tribunal Supremo, en la sentencia 246/2017, de 23 de marzo, en la que era parte recurrente BANKIA S.A., ha dictado un fallo claramente proempresarial al considerar que la empresa no tiene obligación de llevar un registro diario y mensual de las horas trabajadas.