Dijous 22 de setembre - MANIFESTACIÓ A LLORET DE MAR

PER UN MODEL TURÍSTIC QUE RESPECTI ELS DRETS LABORALS


WIZINK BANK NO COMPENSA LOS ESFUERZOS DE SU PLANTILLA

Algunos 'responsables' del banco exigen a la plantilla que realicen prolongaciones de jornada sin ningún tipo de compensación


12 DE SEPTIEMBRE DE 2016

Turnos en Tecnocom


CCOO insta a Supermercados DIA a solucionar el problema de transporte de su plantilla de almacén de Zaragoza

La empresa Supermercados DIA ha anunciado el traslado de unos 70 trabajadores desde su almacén de Avenida de Cataluña en Zaragoza a la localidad de Villanueva de Gállego. Más de la mitad de los trabajadores y trabajadoras carecen de vehículo, no existe transporte público en el horario estipulado por la empresa y demandan algún tipo de solución ante la pasividad de la empresa.


A Patronal segue enrocada nas súas posicións lesivas para os traballadores

Nova reunión do Convenio Colectivo de Comercio Alimentación da Coruña

 O mércores 6 de setembro mantivemos unha nova reunión do Convenio Colectivo de Comercio Alimentación da Coruña.

O punto primordial da reunión era pedir que a patronal clarificase a pseudo-plataforma que entregou na reunión anterior que non detallaba as pretensións que tiña respecto a cada un dos apartados negociables: salarios, xornada, contratación, etc.

Unha vez detallada a Plataforma Patronal, xa nos queda clara a súa intención de modificar todos os aspectos do convenio. Poñemos como exemplo das súas pretensións as seguintes: