Caixa Penedès (BMN Catalunya - Aragó)

Integració Informàtica, compensacions, funcions, trasllats, tiquets restaurants.

09-10-2013 Últims dies abans de la integració, amb nervis, amb presses per empaquetar, però sobretot per començar una nova etapa. Les assignacions d’oficines i funcions per a una part important de la plantilla fa créixer encara més uns dubtes als quals des de CCOO intentarem donar-vos resposta, tant des de la comunicació escrita com amb les visites dels vostres representants.


Jornada - BBVA Canarias

Comfia-CCOO: La justicia nos da la razón

El TSJC declara firme la sentencia del conflicto colectivo de los 5 días naturales de vacaciones adicionales de Península.


Estudies? Tens fills en edat escolar?

Ajuda escolar per al curs 2013-2014 per a empleats de Banc Sabadell

26-09-2013 Per al curs acadèmic 2013-2014 tots els empleats i les empleades de grup Banc Sabadell en actiu tenim dret, segons el pacte de condicions socials de 2006, a unes percepcions per estudis propis i una percepció per fill o filla escolaritzat.


Beneficios Sociales - BBVA Estatal

Sábados Libres, Ayuda Familiar y Trienio de Argentaria

Entre el 1 de octubre y el 31 de marzo se aplica el Acuerdo, firmado por CCOO, que nos permite a la plantilla disfrutar de los sábados libres, y que compensamos principalmente con las tardes de los jueves, además de percibir la ayuda alimentaria de 9 euros.
El día 20 nos abonan la Ayuda Familiar, tal y como se estableció en el Acuerdo de Homologación de Beneficios Sociales, firmado por CCOO.
El colectivo procedente de Argentaria, en la nómina del mes de octubre cobrará un nuevo trienio de antigüedad.
 


Ajuda Familiar - BBVA Catalunya

Ajuda Familiar - Col.lectiu Unnim. Nòmina Setembre

Com ja sabeu, en la nòmina del mes de setembre es cobra l’Ajuda Familiar. Recordeu que en la nòmina del mes de maig, el personal provinent d’Unnim ja va cobrar la part proporcional fins el 27 de maig. (Comunicat en català i castellà)