Veure la versió web

Butlletí n. 4 - Dijous, 1 de juny de 2017
Avanzamos CCOOntigo

José María Martínez reelegido como Secretario General de CCO Servicios

José María Martínez ha sido reelegido como Secretario General de CCO Servicios en el II Congreso de la federación celebrado en Toledo los días 23, 24 y 25 de Mayo.
El nuevo Secretario General obtuvo un total de 278 votos a favor, 31 blanco y 1 voto nulo.

IGUALTAT

Eines contra la violència masclista a la feina

El passat 4 de maig, des de l'Àrea d'Igualtat de l'Agrupació de Serveis Tècnics de CCOO Catalunya, vam estar a la presentació de la Guia per a l'elaboració de protocols de prevenció i abordatge de l'assetjament sexual i per raó de sexe a la feina i el Decàleg de Tolerància Zero.

Més...

17 de maig, Dia Mundial contra la LGTBIfòbia (Manifest de CCOO de Catalunya)

Aquest 17 de maig del 2017, Dia Mundial contra la LGTBIfòbia, des de CCOO ens manifestem fermament contra la discriminació i totes les situacions d’odi que moltes persones pateixen encara al nostre país i arreu del món pel simple fet de voler viure estimant-se lliurement, amb respecte, amb drets i amb igualtats legals en tots els aspectes de la seva vida.

Més...

Exposició "Dones sindicalistes" (1 al 14 de juny)

De l'1 al 14 de juny, al passadís de davant de l'Agrupació de Serveis Tècnics de CCOO Catalunya, hi haurà l'exposició "Dones sindicalistes", cedida per l'Institut Català de les Dones.

9:00 a 14:00 (dilluns a divendres)
16:00 a 18:00 (dilluns a dijous)
Via Laietana 16, planta 2.

L'exposició és gratuïta i oberta per tothom.

SALUT LABORAL

Jornada "Temps i Salut, és possible" amb motiu del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones

El 28 de maig es commemora el Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones, iniciativa que va sortir de la V Trobada Internacional Dona i Salut celebrada l'any 1987 a Costa Rica. La Xarxa de Dones Llatinoamericanes i del Carib va proposar aquest dia, el 28 de maig, com una data per a la mobilització i la reivindicació, on la salut de les dones és la protagonista.

CONTACT CENTER

COMUNICADO 52: PREACUERDO. Redactando el nuevo Convenio de Contact Center

El VI Convenio Colectivo para el que la Patronal, CCOO y UGT firmamos un preacuerdo ha mejorado numerosos artículos.

NOTA DE PREMSA: CCOO signa el Conveni Col·lectiu de Contact Center

Avui CCOO, junt a la patronal i altres sindicats presents a la mesa negociadora, ha signat el conveni col·lectiu per les treballadores i treballadors de contact center a nivell estatal, que assegura la major estabilitat laboral de tota la història del sector.

COMUNICAT 53: Signat el nou conveni

El 30 de maig s'ha signat definitivament el VI conveni de Contact Center. Han estat 30 mesos de treball, assemblees, negociació, mobilitzacions i vagues. I tot l'esforç ha servit perquè aconseguim algunes de les qüestions que des de CCOO i UGT enteníem com a fonamentals:

VÍDEO: Intervención de Montserrat Sánchez Ávila Convenio Contact Center

Intervención de la responsable de Contact Center de CCOO Servicios durante la firma del VI Convenio Colectivos de Contact Center

ENGINYERIES

XVIII conveni col·lectiu nacional d'empreses d'enginyeria i oficines d'estudis tècnics (2014-2017)

Ja està disponible el XVIII Conveni d'Enginyeries (2014-2017) amb l'índex per articles i l'enllaç que porta a l'article que es vulgui consultar.

ITV

Conveni ITV Catalunya - 2016-2018

El 21 d'octubre CCOO Serveis de Catalunya va signar el IV Conveni d'ITV (Inspecció Tècnica de Vehicles) de Catalunya per 2016 al 2018.

CCOO destaca que es posa en valor l'existència d'un conveni fort en un moment de gran incertesa respecte al futur del sector.

MÚTUES

Reunió de delegats i delegades de Catalunya (Mútues)

El dia 3 de maig, es va realitzar la primera reunió de l'any, de la Comissió de Mútues de Catalunya desprès de la signatura del "Convenio Estatal de Seguros, Reaseguros y Mutuas".

TIC

COMUNICAT 56 CONVENI: Premem l'accelerador en la negociació del conveni TIC

A la reunió del passat 4 de maig, CCOO i UGT vam lliurar a la patronal la nostra proposta consensuada de classificació professional. Aquesta classificació en grups i nivells en lloc de categories professionals, és obligatòria per l'Estatut dels Treballadors, després de la Reforma Laboral de 2012 i l'hem estructurada en:

Més...

COMUNICAT 57 CONVENI: Accelerant. Cap a on?

El passat dijous 18 de maig hi va haver una nova reunió de la Mesa de negociació del conveni sectorial TIC.
En aquesta reunió, com havia indicat les patronals, ens van presentar la seva proposta de redactat global del conveni.

NOTÍCIES SINDICALS

Sobre el debate de las externalizaciones productivas y sus efectos sobre la precarización del empleo

Episodio tristemente conocido, febrero de 2012 reforma laboral tramitada en el Parlamento Español amparada por la mayoría absoluta del PP y, aun no siendo necesario, el apoyo de otros grupos políticos como CiU, UPN y Foro Asturias, que no tienen inconveniente en dar apoyo a una reforma "extremadamente agresiva" como la califica Luis de Guindos.

Més...

CCOO exige recuperar la negociación colectiva de las empresas públicas

CCOO-Servicios se ha reunido con representantes de PSOE, Unidos Podemos y ERC para presentar sus enmiendas al proyecto de Ley de Presupuestos Generales del Estado para 2017, que garanticen la recuperación de la negociación colectiva para el personal laboral de empresas y entidades, de derecho privado, que se integran en el sector público estatal.

AFILIACIÓ

Ofertas CCOO para afiliación: Vacaciones, viajes, hoteles y apartamentos

Descuentos en apartamentos, en playas, turismo rural, hoteles, parques temáticos... Reserva anticipada y condiciones especiales para personas afiliadas a CCOO

Certificats per a la renda de les persones físiques del 2016

Campanya de la renda. El certificat de les quotes d’afiliació que els afiliats i afiliades van abonar al sindicat durant el 2016es pot trobar i descarregar d’Internet des de la pàgina web www.ccoo.cat.

Informem que a partir de la darrera setmana del mes de març del 2017, en obrir la pàgina web del sindicat, hi veureu el rètol de la campanya de la renda del 2016: aneu a “Cliqueu aquí” i quan ho feu us donarà l’opció de demanar el certificat de les quotes directament per Internet. El programa demana una adreça de correu electrònic i una contrasenya.

Més...

Gabinet Tècnic Jurídic (Tarifes i punts de consulta i horaris per comarques)

Si necessites l'assistència d'un professional, advocat o economista, el Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya disposa d'una plantilla de més de 50 professionals, de contrastada experiència, especialitzats en totes les branques del dret, especialment en dret laboral, en Seguretat Social i en el contenciós administratiu, a més disposa de serveis concertats en matèries civils i penals.

Tel.: 93 481 28 64 - 93 481 28 65

RESUM DE PREMSA

diaritreball.cat El Congrés aprova iniciar el tràmit per eliminar del Codi Penal les penes de presó a piquets de vaga

diaritreball.cat La Renda Garantida de Ciutadania s’estrenarà amb 36.000 llars que podrien arribar a 62.000 el 2020

europapress.es El apellido del padre deja definitivamente de tener preferencia en España desde el próximo 30 de junio

ara.cat Ofertix acomiada tota la plantilla del portal d’ofertes Groupalia

UTILITATS

Vagis on vagis CCOO-Serveis.cat a les teves mans. T’interessa!

Aplicació sindical pionera per a dispositius mòbils amb sistema ANDROID i APPLE

Carnet de CCOO de Catalunya

DESCARREGA-TE'L AL MÒBIL. ÉS GRATIS!

Agrupació de Serveis Tècnics
Via Laietana, 16, planta 2