Comunicat 33. Conveni TIC.

Segueix la negociació. Horari a clients (Comunicat 33 Conveni TIC)


Horari client

Ahir, 27 d'octubre, es va reunir de nou la Taula de Negociació del Conveni Col·lectiu del Sector TIC.


Horario Clientes
 

Hi presentem la nostra proposta d'establir l'horari en clients d'acord amb els següents criteris :

 Dins del interval o franja horària establerta per a la distribució de la Jornada Ordinària, mantenint el nombre d'hores diari.

Respectant la Jornada màxima en còmput anual. 

Podrà definir per a treball en clients des de l'empresa.

En cas de no gaudir de la Jornada d'Estiu definida a l'empresa, s'aplicarà una compensació (en dies lliures, cost de menjar i plus).

Publicar i comunicar a la RLT tots els horaris a client existents amb antelació a l'aplicació dels mateixos.

Discutim també la proposta presentada sobre temps de treball (jornada laboral, guàrdies i disponibilitats, torns, desplaçaments, treball nocturn i festiu), de la passada reunió del 13 d'octubre.

La propera reunió està fixada per al 12 de novembre i l'AEC s'ha compromès a aportar una proposta completa de temps de treball, contestant a les nostres propostes i comentaris a les seves.

Consulta els comunicats de conveni i les raons de per què afiliar-te.

 

 

Segueix-nos a Twitter: @ConvenioTIC

SÍ A UN #ConvenioTIC DIGNE JA!