COMUNICAT 21. CONVENI TIC.

Comunicat 21 Conveni TIC: Proposta de tancament de conveni TIC

Després del fiasco de la reunió del 4 de febrer on les patronals, després de mesos d'espera, van venir amb les mans buides i sense propostes, des de CCOO i UGT vam decidir aixecar-nos de la taula de negociació.

A partir d'aquí i durant els mesos de febrer i març, s'han celebrat assemblees de delegats, i de treballadors i treballadores en les empreses i clients en diferents províncies del país.

S'ha continuat també amb les concentracions dels dimecres que moltes plantilles estan realitzant en multitud d'empreses i clients, per defensar un Conveni digne.

Treballadors en empreses com ADP, Atos, Aventia, Capgemini, GFT, Hiberus Tecnologia, HP, Iasoft, IBM, INDRA, INDRA BMB, INSA, Oesia, Pronet-ise, Sogeti, Sopra, Tecnocom, UNIT4, etc, a La Corunya, Barcelona, Granada, Madrid, Sevilla, València, Biscaia, Saragossa, etc., s'han sumat a les concentraciones convocades.

Podeu veure un resum d'algunes de les concentracions que s'han estat fent fins ara, en defensa d'un conveni digne i us recordem que podeu seguir enviant les vostres fotos a " style="font-family:Arial, sans-serif">tic@comfia.ccoo.es

Agraïm de nou a tots els treballadors del sector que esteu donant la cara amb el vostre suport a les mobilitzacions, i aprofitem per demanar que se sumin més companys i companyes. Sou la part clau per poder tenir alguna garantia de portar la negociació del nou conveni col·lectiu a bon port. Sense la vostra mobilització els negociadors no tenim força.

Arran d'aquestes mobilitzacions, les patronals es van posar en contacte amb CCOO i UGT per tenir una nova reunió que es va celebrar el passat dia 18 de març.

Per a la nostra sorpresa ens trobem amb un document de PROPOSTA de TANCAMENT de CONVENI de 25 pàgines, que estem analitzant acuradament, i de la qual us donarem detalls en el nostre proper comunicat.

Tanmateix us podem avançar que encara que veiem alguns canvis, seguim observant qüestions troncals que continuen deixant allunyada qualsevol possibilitat d'acord en aquests moments com són: l'eliminació de l'antiguitat, nivells salarials insuficients, horaris a la carta, etc.

Davant d'aquesta nova densa proposta, traslladem a les patronals la necessitat d'augmentar la regularitat de les reunions i dinamitzar la negociació, per veure si és possible trobar solucions en el troncal, per poder passar als detalls.

També es va signar una "pròrroga" on es reconeix l'aplicació del contingut normatiu del conveni almenys fins el 31 de juliol del 2014 (4 mesos més).

La propera reunió de la taula de negociació se celebrarà el proper 2 d'abril.

Seguirem informant.

PER UN CONVENI TIC DIGNE !

JUNTS, PODEM !