La justícia reconeix els drets reclamats per CCOO per a les treballadores/rs de Clarel de Girona i magatzem de Torredembarra

La Justícia dóna la raó a CCOO en les demandes presentades en Clarel per al reconeixement de drets del Conveni, per a tot el col·lectius de treballadores i treballadors dels centres de treball a Girona, i per al complement per lloc de treball per als treballadors i treballadores del magatzem de Torredembarra.

CCOO aconsegueix L'APLICACIÓ DEL CONVENI per a les treballadores i treballadors de Clarel GIRONA

EL TRIBUNAL SUPERIOR DE JUSTÍCIA ENS DÓNA LA RAÓ

El Tribunal Superior de Justícia ha dictat sentència a favor de la demanda interposada per CCOO en l'aplicació del Conveni de les treballadores i treballadors de Clarel a Girona.

El Tribunal Superior de Justícia declara el dret de tot el col·lectiu de treballadores i treballadors que presten els seus serveis als centres de treball Clarel Girona i amb contracte en vigor a 1 d'octubre de 2014 a:

1.         ENDARRERIMENTS DE SALARI DES D'OCTUBRE DE 2014, per l'aplicació de la modificació de les nòmines en aplicar el Conveni Estatal.

2.         ENDARRERIMENTS PLUS PRESÈNCIA I IMATGE, retribució íntegra amb independència de la jornada contractada sigui completa o parcial.

3.   25 MINUTS DE DESCANS EN LA JORNADA CONTINUADA a partir de CINC HORES I MITJA DE TREBALL.

El següent pas serà parlar amb l'empresa perquè aboni els endarreriments a totes les companyes i companys.

Seguirem informant.

La Justícia condemna a l'empresa BBD CLAREL a retornar el "COMPLEMENT LLOC DE TREBALL" als treballadors i treballadores del magatzem de TORREDEMBARRA

El Jutjat núm. 2 de Tarragona, dóna la raó a CCOO i als treballadors i treballadores del Magatzem de Torredembarra, sobre la reclamació que fèiem perquè l'empresa no compensés ni absorbís el "complement lloc de treball" amb les pujades del Conveni Col·lectiu, ja que aquest complement és una condició més beneficiosa que no podia ser absorbit ni compensat.

DECISIÓ: "Que ha d'estimar-se íntegrament la demanda formulada per COMISSIÓ OBRERA NACIONAL DE CATALUNYA, declarant indeguda la pràctica de compensar i absorbir el plus lloc de treball amb efectes del 2016."

L'empresa ha pagat els endarreriments en la nòmina d'octubre. Tant els companys i companyes que han col·laborat en la causa, com els quals no, serem beneficiats d'aquesta sentència.

"Juntes som més fortes"

CCOO Serveis Clarel