CCOO es mobilitza contra la brutal reducció d'ocupació de 2.900 llocs de treball que planteja el Banc Popular i Banc Pastor

Davant l'anunci del Grup Banc Popular de voler prescindir de 2.900 treballadors i treballadores, un 25 % de la plantilla conjunta dels dos bancs (Banc Popular i Banc Pastor), mitjançant un procés d'Acomiadament Col·lectiu, CCOO ha manifestat el seu rebuig i ha informat que inicia mobilitzacions per fer-hi front.

CCOO denuncia aquests 2.900 acomiadaments, que pretén executar el Banc Popular i Banc Pastor, perquè és una mesura brutal de reducció d'ocupació, perquè són inacceptables ja que en aquestes entitats es produeixen innombrables i il·legals prolongacions de jornades tal com CCOO ve denunciant davant la Inspecció de Treball, també perquè posa en dubte la futura viabilitat d'ambdues empreses i perquè aquesta reducció de personal dificulta encara més les condicions laborals d'ambdues entitats i alhora dificulta l'atenció a la seva clientela.

CCOO Serveis Catalunya

CCOO Banc Popular participa en la manifestació pel treball digne del dijous 6 d'octubre a Barcelona