A Catalunya estan afectats 500 treballadors que donen servei per a Movistar, Banc de Sabadell, Hewlett Packard entre altres.

CCOO esgotarà qualsevol via que permeti minimitzar les pretensions d?acomiadaments en l'ERO presentat per Extel Contact Center


La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya espera que es constitueixi la taula i ens lliuri la documentació pertinent, per poder resoldre el més aviat possible la situació d?incertesa generada per l?empresa amb la presentació de l?ERO (Expedient de Regulació d?Ocupació) amb el que l?empresa pretén eliminar llocs de treball.

L?empresa EXTEL Contact Center, del grup Adecco Outsourcing, el passat 12 de setembre, va comunicar al representants dels treballadors l?inici d?un ERO que afectaria a 5 centres de treball d?arreu de l?estat. El centre de Catalunya aquest ERO afecta a una plantilla d?uns 500 treballadors i treballadores que estan repartits en alguns serveis com: Movistar, Banc de Sabadell, Hewlett Packard. Fins a la data l?empresa no ha lliurat cap documentació per saber l?abast de les seves pretensions per la falta d?acord al SIMA.

CCOO Serveis Catalunya