Archivado en

Exigim recuperació salarial i laboral URGENT per a les plantilles del sector financer

CCOO, FINE i UGT demanem el suport a les plantilles del sector per exigir que s'obri taula de negociació amb l'objectiu de recuperar poder adquisitiu. Signa aquesta petició (enllaç) perquè s'obri la mesa de negociació urgentment. https://chng.it/NDKgBkHLWY

- - - - -

Exigimos recuperación salarial y laboral URGENTE para las plantillas del sector financiero

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) ,

Mentre l'AEB mostra una manca total de compromís i intenta eludir la seva responsabilitat amb la plantilla presentant a la reunió de l'Observatori Sectorial d'aquest 5 de juliol un informe que pretén demostrar, sense èxit, que els nostres salaris no s'han devaluat,... CCOO , UGT i FINE demanem suport a les plantilles del sector per exigir que s'obri taula de negociació amb l'objectiu de recuperar poder adquisitiu.

Les circumstàncies excepcionals i sobrevingudes justifiquen plenament corregir de manera urgent una devaluació salarial indesitjable que no volem que es converteixi en estructural o irrecuperable.

Per això, si vols:

• Recuperació salarial del 2021

• Clàusula de revisió salarial el 2022 i 2023

• Revisió de dietes, quilometratge i teletreball

• NO a la Compensació i Absorció

Signa la petició i comparteix amb les teves companyes i companys perquè s'obri la taula de negociació urgentment.

Hem d'aconseguir que la patronal reaccioni a temps i en aquest nou període que ens han demanat fins al 20 de setembre canviï la posició sobre aquesta qüestió. Perquè, en cas contrari, les tres organitzacions ens reservem noves accions.

- - - - - - - -

CCOO, FINE y UGT pedimos el apoyo a las plantillas del sector para exigir que se abra mesa de negociación con el objetivo de recuperar poder adquisitivo. Firma esta petición (enlace) para que se abra la mesa de negociación urgentemente. https://chng.it/NDKgBkHLWY

Mientras la AEB muestra una total falta de compromiso e intenta eludir su responsabilidad con la plantilla presentando en la reunión del Observatorio Sectorial de este 5 de julio un informe que pretende demostrar, sin éxito, que nuestros salarios no se han devaluado,... CCOO, UGT y FINE pedimos apoyo a las plantillas del sector para exigir que se abra mesa de negociación con el objetivo de recuperar poder adquisitivo.

Las circunstancias excepcionales y sobrevenidas justifican plenamente corregir de manera urgente una devaluación salarial indeseable que no queremos que se convierta en estructural o irrecuperable.

Por ello, si quieres:

• Recuperación salarial de 2021
  • Cláusula de revisión salarial en 2022 y 2023
  • Revisión de dietas, kilometraje y teletrabajo
  • NO a la Compensación y Absorción

Firma la petición y comparte con tus compañeras y compañeros para que se abra la mesa de negociación urgentemente.

Tenemos que lograr que la patronal reaccione a tiempo y en este nuevo periodo que nos han pedido hasta el 20 de septiembre cambie su posición sobre esta cuestión. Porque en caso contrario las tres organizaciones nos reservamos nuevas acciones.