CCOO Federaci贸n Servicios

Logo 1

RECTIFICAR, 脡S DE SAVIS O DE LLESTOS?

RECTIFICAR, 脡S DE SAVIS O DE LLESTOS?


En el punt 6 del Manual de bones pr脿ctiques de qualitat diu 聯Tots els empleats han de con猫ixer els punts fonamentals a explicar de cada tipus de producte sol.licitat, evitant en la mesura del possible, haver de consultar altres companys...聰. En algunes reunions de zona, el cap corresponent, a preguntes dels assistents, va aclarir que no es faria formaci贸 espec铆fica.

La pregunta que ens f猫iem aleshores era: com ens ho far铆em, doncs, sense formaci贸 i sense poder preguntar als companys? Davant aquesta inquietud manifestada per molts empleats i empleades, la Secci贸 Sindical de CCOO la v脿rem fer arribar a la Direcci贸. Doncs b茅, sembla que se聮ls ha acudit solucionar-ho amb el sondeig de necessitats formatives i millora d聮aprenentatge. No veiem malament que, abans de posar en marxa una acci贸 d聮aquestes caracter铆stiques, es faci una enquesta als responsables d聮oficina per tal de con猫ixer de primera m脿 les mancances de formaci贸 de la plantilla, amb l聮objectiu de donar-los el suport adient per tal d聮ajudar-los a aconseguir els objectius que la Direcci贸 Comercial els ha encomanat unilateralment.

El que ens preocupa ara 茅s que, com sempre, volen tornar a fer recaure la responsabilitat damunt les nostres espatlles fent responsable el delegat de l聮oficina d聮establir un pla de treball a fi d聮obtenir una major productivitat de l聮acci贸 comercial de l聮empleat. Si us plau, que ja tenim prou feina, nom茅s ens faltava fer de mestres. En aquest cas, com sempre, la Direcci贸 s聮espolsa les responsabilitats i no vol assumir les seves obligacions.

Entenem, per tant, que no 茅s tasca dels delegats i delegades fer de fiscalitzadors del grau d聮aprofitament de la formaci贸 rebuda. Aquesta feina correspon a un altre departament.

Tarragona, 12 de mar莽 de 2008

Veure en PDF