Archivado en Acuerdos, Legal, Reforma Laboral

Tot el que has de saber sobre la nova reforma laboral

Després de més de 9 mesos de negociacions, el 22 de desembre es va arribar a un acord en matèria laboral que deroga aquells aspectes centrals de la reforma laboral del 2012 que va dur a terme el Partit Popular i que han tingut una major incidència en la devaluació dels drets laborals i salaris al nostre país.
----------------
Después de más de 9 meses de negociaciones, el 22 de diciembre se llegó a un acuerdo en materia laboral que deroga aquellos aspectos centrales de la reforma laboral de 2012 que llevó a cabo el Partido Popular y que han tenido una mayor incidencia en la devaluación de los derechos laborales y salarios en nuestro país.

Este artículo se publicó originalmente en BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) ,

Todo lo que debes saber sobre la nueva reforma laboral

Aquí tens un nou número de >>Gaceta Sindical, editat amb motiu de la nova reforma laboral, que millora les condicions de la gent treballadora.

Aquí tienes un nuevo número de >>Gaceta Sindical, editado con motivo de la nueva reforma laboral, que mejora las condiciones de la gente trabajadora.

>> BOE núm.313 – 30/12/21 RDL 32/2021 Reforma Laboral