CCOO obté el recolzament majoritari dels treballadors i treballadores del sector amb un 53,36 % dels vots

CCOO guanya, per SETENA vegada, les eleccions sindicals a les entitats bancàries a Catalunya

CCOO ha obtingut un  53,36 % dels vots emesos (159 representants de 298 en total) en  les eleccions sindicals realitzades avui 13 de febrer al sector de Banca a Catalunya, així com a tot l'estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2015, 2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en els bancs que han celebrat eleccions.

S'han realitzat eleccions sindicals en 11 entitats bancàries, on CCOO ha presentat 294 candidats i candidates de les 298 persones representants escollides en total.

En còmput global, en aquest comicis s'han escollit 46 representants menys dels que es van escollir en les anteriors eleccions sindicals del sector l'any 2015 (s'ha passat de 344 representants l'any 2015 a 298 aquest any). Aquest fet ve motivat principalment per la integració de les plantilles provinents de Catalunya Caixa al BBVA i del Popular al Santander.

CCOO Serveis Catalunya

EESS Banca Catalunya