Archivado en Comunicats, beneficis socials

DIA de LLIURE DISPOSICIÓ

comunicat

Ara que hem entrat ja al últim mes d’enguany, cal recordar que el Conveni Col•lectiu vigent contempla un dia de lliure disposició, que es perdrà irremissiblement si no es gaudeix dintre de l’any 2008.

Este artículo se publicó originalmente en

Està contemplat al Conveni Col•lectiu 2007-2010, al seu ANNEX 2, al punt 4t., que explica d’un dia de lliure disposició>.

Per tant aquest és el primer any que podem gaudir d’aquest dia de propina, esperem que no sigui l’últim (recordem que la validesa del nostre Conveni s’està discutint als tribunals).

És ben lògic que s’hagi guardat per si es necessitava algun dia a causa d’alguna  inesperada circumstància no especificada en cap dels permisos reglamentaris. Però ara que entrem a l’últim mes del 2008, és hora d’utilitzar-lo.

No cal justificar-lo i es pot ajuntar als dies de vacances que encara no s’hagin gaudit. Per a demanar-lo s’ha d’entrar a la Intranet, anar a Inici de circuïts, entrar a empleat, entrar a Petició de baixes i permisos, clicar la finestreta perquè es desplegui el menú, entrar a baixa, introduir el motiu, i cercar dia de lliure disposició, que és diferent finestreta que la de vacances; per tant per demanar vacances i, a més, demanar aquest dia, s’haurà de fer en dues vegades.

Que sigui profitós.

5 de desembre de 2008 – com 51/08

Afilia't a  COMFIA-CCOO
compromesos amb tu

"Estar al dia@dia.net t'interessa"
Si vols rebre les noticies del sector gratuïtament, suscriu-te.