Archivado en Comunicats

CCOO anuncia que, davant l’acord assolit amb Applus+, es desconvoca la vaga a les ITV de Catalunya

Els treballadors accepten el preacord i el compromís pres per Applus+ de reprendre les negociacions del conveni a setembre

En la realització d’una assemblea de treballadors de ITV de Catalunya, s’ha acordat la desconvocatòria de la vaga a partir de demà dia 26, que ha paralitzat fins avui l’activitat a l’empresa Applus+ de Catalunya.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , Ingenierias (Ingenierías) ,

Aquesta desconvocatòria es produeix per l’acceptació per part dels treballadors del preacord aconseguit amb l’empresa, on es garanteixen les condicions laborals i salarials actuals i s’estableix un calendari de negociacions fins al 31 de desembre. Així mateix l’empresa es compromet a impulsar la negociació del Conveni Sectorial a partir del setembre.

Amb aquesta desconvocatòria s’intenta facilitar el diàleg amb les empreses i avançar en la regulació del sector. Per part dels treballadors es dóna un termini de confiança en la nova situació valorant la possibilitat de que si hi ha incompliments de l’acord s’estudiaran més mobilitzacions.

Per tant, queda desconvocada la concentració que estava prevista realitzar demà pel centre de Barcelona així com d’altres possibles activitats dintre la campanya de mobilitzacions per aquesta setmana.

COMFIA-CCOO Catalunya