Archivado en Campanyes

Sigues legal

Plega i Marxa!

Ho hauràs sentit més d'una vegada: És tard. Altra vegada tard. Fins a quan? Un malgust que no em trec de sobre quan torno a casa.

pdf print pmail

Però, tot sigui dit, em venen bé els diners extres que obtinc amb el nou sistema d'incentius. Mai sobren els diners, són moltes despeses. Però clar, els objectius són tan alts, tan difícils de complir, de vegades ni tirant-li un munt d'hores, si, almenys, poguéssim negociar-los. L'ascens tantes vegades promès no arriba. I sempre la mateixa canço: "s'està estudiant".

Altra cosa igual que allò de "l'atenció al client", "les demandes dels usuaris". Si ja sé, sense client no hi ha empresa, no hi ha ocupació. Sempre es trenca la corda pel mateix costat, pel meu, perllongant jornada.

Es poden conciliar els interessos de tots. Segur.

Quan era temporal pensava que quan fos fix això no passaria.

La veritat és que gairebé no recordo quan arribava a casa a la meva hora.

Sempre la mateixa cadira buida en les reunions amb els meus amics i amigues.

Ahir no vaig poder anar a veure la funció escolar de Joan, el petit.

He de cridar a veure si poden anar a recollir a la nena de la classe de natació i deixar-la a casa. Amb un poc de sort arribo abans que es fiqui al llit.

Passejar amb la meva parella, simplement passejar, quin plaer, què difícil aconseguir-lo.

Participa a la Campanya "Plega i Marxa" (www.apagayvamonos.info)

Infórmate

Síguenos en Telegram