Archivado en Comunicats, Salari

Controla la teva nòmina aquest mes

Si estàs afectat o afectada per la Sentència de les antiguitats, vigila la seva aplicació en la teva nòmina d'aquest mes

Este artículo se publicó originalmente en

Com ja us avançàvem en el nostre comunicat de data 25.02.08 publicat a Intranet, la Direcció de la Caixa va decidir aplicar de manera restrictiva la sentència guanyada per nosaltres pel tema de les antiguitats. De tal manera que la seva aplicació només afectarà a aquells empleats i empleades amb contractes realitzats a partir del Conveni 2003-2006.

Per a CCOO, els treballadors i treballadores que s’haurien de beneficiar d’aquesta sentència són TOTS i TOTES els que hagin tingut contractes temporals a casa nostra, per al còmput del càlcul de la seva antiguitat. Per tant, alguns quedaran, de moment fora d’aquesta aplicació. Malgrat això, des de la Secció Sindical de Comissions Obreres continuarem treballant per a intentar reparar aquesta aplicació absolutament injusta de la sentència.

Us volem recordar que, a partir d’aquest mes de març, i segons ens ha comunicat el Cap de Recursos, es començaria a aplicar la sentència al grup ja esmentat, per la qual cosa, us preguem repasseu la nòmina d’aquest mes, i ens feu arribar còpia de la mateixa per comprovar com i de quina manera us han aplicat, o no, la sentència.

En qualsevol cas, us trucarem a tots i a totes, per saber com s’ha aplicat

CCOO COMPROMESOS AMB TU