Archivado en Comunicats, beneficis socials

Mútua DKV: recordatori ALTES

comunicat

Companys i companyes, Us recordem que fins el dia 27 del corrent podeu aprofitar la gran oferta de DKV pels nostres afiliats, que us tornem a recordar en el seus trets principals.

Este artículo se publicó originalmente en

 A LES ALTES FINS AQUESTA DATA NO HI HAURÀ NI CARÈNCIES NI PRE-EXISTÈNCIES, és a dir que qualsevol patologia que tingueu a l’actualitat serà assumida per la Companyia.

 PREU INMILLORABLE. 34 euros pels assegurats fins als 70 anys i 60 euros pels majors de 70 anys.

 PREU GARANTIT DURANT TOT l’ANY 2008. A partir d’aquesta data el preu s’incrementarà en funció de la sinistralitat i de l’IPC, tenint en compte que si la sinistralitat és inferior al 80%, l’increment serà de l’IPC menys 1 punt.

 INCLUSSIÓ de la PÓLISSA DENTAL GRATUÏTA. A la resta de companyies s’ha de contractar pagant una prima addicional.

 COMPANYIA AMB la MILLOR VALORACIÓ pels USUARIS d’ASSEGURANCES MÈDIQUES. Ho podeu comprovar al web: http://www.elseguromedico.es/ , web independent no vinculada a les companyies asseguradores.

 GAUDIU d’un SUBSIDI d’HOSPITALITZACIÓ GRATUÏT. Si l’hospitalització no és a càrrec de la mútua, (accident de trànsit, accident laboral,…) rebreu una compensació econòmica pels dies d’hospitalització. Això en una altre mútua us costaria diners.

 GAUDIU de la MILLOR PROTECCIÓ per a la VOSTRA SALUT i per a la VOSTRA FEINA. Recordeu que per poder gaudir d’aquests avantatges heu d’estar afiliats a CCOO, afiliació que podeu fer simultàniament a l’alta a la mútua i així, a més de tenir la millor protecció per la vostra salut, tindreu la millor protecció i assessorament laborals.

 AQUESTA OFERTA ESTÀ OBERTA a TOTS els AFILIATS de la CAIXA i als de les EMPRESES del GRUP CAIXA PENEDÈS

14 de desembre del 2007 – com. 69/07

conexions_fi_article_catala

Afilia't a  COMFIA-CCOO
compromesos amb tu

"Estar al dia@dia.net t'interessa"
Si vols rebre les noticies del sector gratuïtament, suscriu-te.