Acte sindical cridant a la participació en el Primer de Maig

La seu de CCOO PV ha acollit una assemblea en el marc del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball, en la qual s’ha ret homenatge a les 63 víctimes d’accidents mortals de treball l’any 2021. Els assistents a l’assemblea han guardat un minut de silenci envoltats per parells de sabates buides que han presidit l’escenari en representació de les víctimes.

El 92 % de les malalties professionals mai es reconeixen

La seu de CCOO PV ha acollit una roda de premsa conjunta amb motiu de dues dates clau per al moviment obrer i les persones treballadores: el 28 d'abril, Dia Mundial de la Seguretat i la Salut en el Treball, i el Primer de Maig, Dia Internacional del Treball. S’hi han detallat les propostes i reivindicacions plantejades en defensa de l'ocupació i la salut, així com les assemblees i mobilitzacions convocades al País Valencià.

La prevención en el centro de la recuperación

Imagen CCOO Día Internacional de la Seguridad y Salud en el Trabajo - 28 abril 2022

• Hacer de la salud laboral un derecho fundamental

El 28 de abril, Día Internacional de la Seguridad y Salud en el Trabajo, debe servir como reivindicación para hacer una llamada de atención respecto al problema que supone la siniestralidad laboral.

#28PRL: En casa de herrero?

La Salud Psicosocial de las plantillas: Otra asignatura pendiente para los Servicios de Prevención Ajenos, que también “suspenden” en la Vigilancia de la Salud de su personal

#28PRL: En casa de herrero?

VIGILANCIA Y SALUD MENTAL EN EL MUNDO DIGITAL DEL TRABAJO

Gestión algorítmica, vigilancia automatizada, cribado biométrico… Estas son algunas de las realidades asociadas a la digitalización a las que se enfrentan cada vez más los trabajadores. Junto con estos cambios, están surgiendo nuevas formas de mala salud mental. UNI Europa y Comisiones Obreras Servicios se reunirán con la eurodiputada Estrella Durá Ferrandis (S&D, España), quien es la ponente alternativa del Parlamento Europeo sobre Salud Mental en el Mundo Digital del Trabajo .

• Hacer de la salud laboral un derecho fundamental

CCOO PV crida a participar en les convocatòries previstes al País Valencià amb motiu del 28 d´abril i del Primer de Maig

Asamblea 28 Abril

El sindicat ha organitzat un seguit d’assemblees informatives i manifestacions al voltant de dues fites rellevants per al moviment obrer: la celebració del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball i el Dia Internacional del Treball.

Posar la prevenció en el centre de la recuperació i fer de la salut laboral un dret fonamental

Cada 28 d'abril Comissions Obreres commemora el Dia Mundial de la Seguretat i la Salut en el Treball. Enguany, després de dos anys de pandèmia, els sindicats consideren una evidència contrastada que la salut pública i la salut laboral han d'anar de la mà i que “cal situar la prevenció de riscos laborals en el centre de la recuperació, i les persones en el centre de totes les polítiques”.

Formación y Desarrollo

Formación, orientación y desarrollo profesional

Consultas laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Oficinas de CCOO

Sedes y oficinas de CCOO

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024