Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

COMFIA-CCOO guanya les eleccions sindicals del Comité de Barcelona de CAJA NAVARRA

Comissions Obreres valora especialment aquesta victòria ja que s'aconsegueix enmig de l'intens debat generat després de l'anul·lació, per part del Suprem, del nucli central del Conveni Extraestatutari, que COMFIA-CCOO havia denunciat.

pdf print pmail

Amb aquests resultats el sindicat passa a tenir més del 20% de representació a la CAN. El passat divendres 27 de juliol, amb una altíssima participació, el 88,2%, COMFIA-CCOO ha obtingut la victòria en les eleccions sindicals de Barcelona de la CAN, en obtenir 5 delegats de 9.

Han votat 127 persones, de les 144 amb dret a fer-ho. 63 d'elles han optat per CCOO i 48 pel Grup de Treballadors de Barcelona. CCOO, doncs, ha rebut el 50% dels vots emesos (56,75% dels vots a candidatures). Fonts de COMFIA-CCOO afirmen: “És especialment satisfactori aquest resultat, sent la primera vegada que concorríem, i encara més, enmig del debat suscitat després de l'anul·lació per part del Tribunal Suprem del nucli central del Conveni d'eficàcia limitada acordat per una minoria sindical”. I també afegeixen: “Teníem raons per a demandar el Conveni; el Suprem ens ha donat la raó, però el més important és que ho confirmi la plantilla”.

En anteriors comicis només havia concorregut el citat Grup de Treballadors, que és un dels signants en minoria del Conveni Extraestatutari o d'eficàcia limitada.
Barcelona, 30 de juliol de 2007
Afília't! a COMFIA-CCOO