Archivado en Campanyes, Dones i Igualtat

CONVENI OODD 2008

Enquesta per a la plataforma del conveni d'Oficines i Despatxos

>> CAMPANYA FINALITZADA. Formulari de l'enquesta.ENQUESTA OODD (doc - 400 Kb)

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

Amb aquesta iniciativa la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFÍA) ens adrecem a tot els treballadors i treballadores d’oficines i despatxos, especialment als afiliats i afiliades, amb la intenció de conèixer amb major profunditat i proximitat la realitat de les condicions laborals a les empreses del sector.

Aquesta enquesta confidencial té com a objectiu obtenir una primera informació col·lectiva amb la que poder valorar la situació real de les condicions laborals a les Empreses d’ Oficines i Despatxos i que l’extrapolació dels resultats puguin servir de punt de partida per elaborar propostes de futures reivindicacions per la negociació col·lectiva.

En aquests moments es fa indispensable la vostra col·laboració perquè, entre tots i totes, sapiguem enfocar solucions noves a les nostres reivindicacions, i aquesta enquesta pot ser un primer i productiu pas per aconseguir-ho.

L’enquesta no va adreçada solament als delegats o els afiliats de CCOO, però si que demanem la vostra col·laboració perquè la feu extensiva a tots els companys i companyes i fins i tot si teniu contactes amb altres empreses del sector que també els informeu. Hem d’aconseguir arribar al màxim de persones i d’empreses.

Les enquestes un cop emplenades les podeu fer arribar adreçant-vos al Sindicat, Federació COMFIA-CCOO Catalunya, Via Laietana, 16 2ª planta 08003 Barcelona, o bé mitjançant correu electrònic a l’adreça oficat@comfia.ccoo.es. Així mateix, us recordem que tota la gent que tingueu representació legal de CCOO a la vostra empresa, ho podeu fer a través d’ells i elles.

Agraïm per endavant el temps i atenció que has prestat en aquest qüestionari, perquè les respostes que has emès serviran per ajustar al màxim la plataforma reivindicativa que elaborarem per a la propera negociació del conveni d’Oficines i Despatxos i, t’avancem, que quan estigui elaborada la trobaràs aquest lloc web www.comfia.cat.

Per contactar amb nosaltres pots fer-ho donant-nos la teva adreça electrònica: oficat@comfia.ccoo.es

sectorial oficines i despatxos de COMFIA-CCOO Catalunya juliol 2007

Infórmate