MÉS DE 6.000 PERSONES EN DEFENSA DELS 3.800 LLOCS DE TREBALL

CCOO BBVA: Rotund èxit de les mobilitzacions de la plantilla de BBVA a 15 ciutats d´Espanya

MÁS DE 6.000 PERSONAS EN DEFENSA DE LOS 3.800 PUESTOS DE TRABAJO.

CCOO BBVA: Rotundo éxito de las Movilizaciones de la plantilla de BBVA en 15 ciudades de España

@CCOO diem #NOalERO del @bbva "salvatge i indecent"

La plantilla de BBVA conjuntament amb CCOO i la resta de les organitzacions sindicals presents a BBVA, ens hem mobilitzat en contra de l'acomiadament col·lectiu que pretén dur a terme. Més de 6.000 persones hem acudit a les mobilitzacions convocades a les 18 h, en defensa dels nostres llocs de treball i els dels nostres companys i companyes.

El banc al·lega raons organitzatives i econòmiques per emprendre l'acomiadament massiu de milers de persones, mentre la cúpula directiva consolida remuneracions de centenars de milions d'euros anuals. Per això, 6.000 empleades i empleats de banc i part de les seves famílies, ens hem manifestat davant de la seu territorial de quinze ciutats de tot el territori estatal, per dir prou a aquest acomiadament col·lectiu.

Una clara demostració d'unitat de la plantilla i els seus representants sindicals, que ens dóna força per afrontar una negociació que va començar el passat dia 6 de maig amb el lliurament de l'Informe Tècnic i que continuarà el proper dimecres dia 12 de maig.

La plantilla i les organitzacions sindicals han parlat i BBVA ha escoltar-nos, perquè no estem disposats a callar davant aquesta majúscula injustícia.

És increïble l'actitud de menyspreu del banc pretenent tancar centenars d'oficines, deixant en risc d'exclusió financera a amplis sectors socials, com el de les persones grans o amb el tancament de l'única oficina de moltes poblacions i, per això, també cap a les treballadores i treballadors d'aquestes sucursals.

Xifres d'assistents a cadascuna de les mobilitzacions:

• Barcelona -Pl. Antoni Maura- 1700

• Girona -Pl Marquès de Camps- 200

• Lleida -Rambla Ferran- 200

• Tarragona -Rambla Nova- 400

• Madrid -Paseo Recoletos- 900

• Las Palmas de Gran Canaria -estimación- 100

• Valencia -Pintor Sorolla-   600

• Palma de Mallorca -Pla. Olivar- 100

• Bilbao -Gran Via- 350

• A Coruña -Cantón Pequeno- 400

• Lugo -Rua da Raiña- 85

• Ourense -Rua do Paseo- 60

• Vigo -Rua Garcia Barbon- 150

• Oviedo -Calle Uría- 200

• Sevilla -Calle Granada- 700

En la propera concentració prevista, el dia 17 de maig, s'afegiran més ciutats a aquestes mobilitzacions.

- - - - - - - -

MÁS DE 6.000 PERSONAS EN DEFENSA DE LOS 3.800 PUESTOS DE TRABAJO.

La plantilla de BBVA conjuntamente con CCOO y el resto de las organizaciones sindicales presentes en BBVA, nos hemos movilizado en contra del Despido Colectivo que pretende llevar a cabo. Más de 6.000 personas hemos acudido a las movilizaciones convocadas a las 18h, en defensa de nuestros puestos de trabajo y los de nuestros compañeros y compañeras.

El Banco alega razones organizativas y económicas para acometer el despido masivo de miles de personas, mientras la cúpula directiva consolida remuneraciones de centenares de millones de euros anuales. Por ello, 6.000 empleadas y empleados del banco y parte de sus familias, nos hemos manifestado frente a la sede territorial de quince ciudades de todo el territorio estatal, para decir basta a este Despido Colectivo.

Una clara demostración de unidad de la plantilla y sus representantes sindicales, que nos da fuerza para afrontar una negociación que empezó el pasado día 6 de mayo con la entrega del Informe Técnico y que continuará el próximo miércoles día 12 de mayo.

La plantilla y las organizaciones sindicales han hablado y BBVA debe escucharnos, porqué no estamos dispuestos a callar ante esta mayúscula injusticia.

Es increíble la actitud de desprecio del Banco pretendiendo cerrar centenares de oficinas, dejando en riesgo de exclusión financiera a amplios sectores sociales, como el de las personas mayores o con el cierre de la única oficina de muchas poblaciones y, por ello, también hacia las trabajadoras y trabajadores de dichas sucursales.

Cifras de asistentes a cada una de las movilizaciones:

• Madrid -Paseo Recoletos- 900
  • Las Palmas de Gran Canaria -estimación- 100
  • Barcelona -Pl. Antoni Maura- 1700
  • Girona -Pl Marquès de Camps- 200
  • Lleida -Rambla Ferran- 200
  • Tarragona -Rambla Nova- 400
  • Valencia -Pintor Sorolla- 600
  • Palma de Mallorca -Pla. Olivar- 100
  • Bilbao -Gran Via- 350
  • A Coruña -Cantón Pequeno- 400
  • Lugo -Rua da Raiña- 85
  • Ourense -Rua do Paseo- 60
  • Vigo -Rua Garcia Barbon- 150
  • Oviedo -Calle Uría- 200
  • Sevilla -Calle Granada- 700

En la próxima concentración prevista, el día 17 de mayo, se añadirán más ciudades a estas movilizaciones.