Archivado en Comunicats, Ocupacio

CCOO denuncia l’actitud prepotent de la Mutua General de Seguros davant els acomiadaments injustificats

La secció sindical de COMFIA-CCOO de Mutua General de Seguros ha convocat pel 16 de maig a les 10 hores una concentració de treballadors davant de la seu central de l'entitat a Barcelona, c/ Entença, 325-335 cantonada Av. Diagonal que contarà amb el suport actiu dels dos sindicats majoritaris del sector, CCOO i UGT.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , Seguros (Sector de Seguros (Cias y MATEPSS, Mediación y Servicios de Prevención)) ,

La concentració està motivada pels últims acomiadaments injustificats i desproporcionats que s'han produït a la seu central de l'empresa i de l'actitud prepotent i poc dialogant amb la representació dels treballadors per part de la direcció de la Mutua, incomplint els acords laborals.

Aquesta convocatòria ve motivada després de fracassar les negociacions realitzades per la direcció del sindicat de COMFIA-CCOO per al reingrés dels acomiadats a l'entitat i posteriorment la negativa de l'empresa a indemnitzar als acomiadats amb el que estableix la llei.

Sección sindical de COMFIA-CCOO de Mutua General de Seguros