Archivado en Comunicats, socio economic

CCOO ha resolt (III)

Aportacions als Plans de Pensions: més de 100 empleats i empleades gaudeixan d’aquestes millores.

Este artículo se publicó originalmente en

LA CAIXA NO FEIA APORTACIONS PER EL PERIODE DE BAIXA DE MATERNITAT

A començaments de l’any 2005 la Secció Sindical de CC.OO. s’adreçà a la Direcció denunciant una irregularitat en la qüestió d’aportacions als Plans de Pensions.

CC.OO. va detectar la manca d’aportacions als Plans de Pensions de totes aquelles empleades que estaven de baixa per maternitat/paternitat.

La Direcció, desprès de les converses mantingudes amb CC.OO. va reconèixer aquesta irregularitat i procedir a rectificar la seva posició, tot abonant, al Març del 2005, a tothom les quantitats que li corresponien, tant les del any en curs com la de la resta d’anys.

Amb aquesta acció sindical de CC.OO. les baixes per maternitat no tenen ni tindran en el futur cap reducció a l’hora de la seva aportació al Pla de Pensions.

LA CAIXA NO FEIA APORTACIONS AL PERSONAL NO FIX A CAIXA LAIETANA

També, CC.OO. va denunciar la manca d’aportació al Pla de Pensions al personal no fix a casa nostra. La Caixa discriminava a tots els empleats/es amb contracte eventual no fent cap aportació al seu Pla de Pensions.Com tots i totes sabeu en la darrera Comissió de Control els membres de CC.OO. vàrem forçar amb la Direcció una modificació del Reglament on s’estableix l’aportació al Pla de Pensions a tot el personal un cop s’han acomplert nou mesos d’antiguitat i es garanteix per aquest personal l’aportació per tots els períodes treballats a Caixa Laietana.

Això ha comportat que 53 empleats/es  aquest mes de Desembre tinguessin aportació al seu Pla de Pensions, o sigui obtinguin el fruit del seu treball.

Com veieu només CC.OO. ha aconseguit millorar en dos àmbits diferents els nostre Pla de Pensions. Millores que no solament afecten en passat sinó que afecten situacions presents i futures.

La força de CC.OO. és la teva afiliació. No ho dubtis, afiliat a CC.OO. !!!.

Mataró, 13 d’abril de 2006