Archivado en Comunicados, externalizacion

PEIT - BBVA Catalunya

Concentració de delegats i delegades dels sindicats a Catalunya

El dimarts, 29 d’abril, cinquanta delegats/des dels sindicats al BBVA-Catalunya i un centenar de treballadors de l’edifici de Pça. Catalunya, de Barcelona, ens hem concentrat a l’entrada del banc per expressar la nostra oposició al PEIT (projectes Velázquez i CLIMA) i en exigència de solucions als nombrosos problemes laborals que se’n deriven.

Este artículo se publicó originalmente en BBVA (Sección Sindical BBVA) ,

Actes similars es van fer també a Madrid i Sevilla. El dia 25 s’havien fet a Bilbao i València.

Durant la concentració, representants dels sindicats  s’han entrevistat amb RRHH de Catalunya, fent-li lliurament de la carta que reproduim al dors i concertant una reunió, el proper 7 de maig,  per abordar els temes que s’exposen a la mateixa.

Les solucions que reclamem no seran possibles sense el suport actiu de les persones afectades: totes les treballadores i treballadors del BBVA. Per aixó, tots els sindicats us convoquem el proper dijous 15 de maig, a les 17,30 h., a la Pça. Catalunya de Barcelona. Durant aquesta concentració retornarem al banc els exemplars del llibre “150 años, 150 bancos”, com a mostra de l’opinió que ens mereix aquest pressumpte “premi” a la plantilla pel 150 aniversari del banc.

Podeu fer arribar els vostres llibres per valissa a l’atenció del Comitè d’empresa d’Almogàvers (Almogàvers, 185, 08018 Barcelona).

PARTICIPA EN LA DEVOLUCIÓ DEL LLIBRE!
EL 15 DE MAIG, TOTHOM A LA CONCENTRACIÓ!

Veure Circular Unitaria i Carta a RRLL en pdf