Archivado en Comunicats

Síndrome posvacacional

Negociació IV Conveni col·lectiu TELEMÀRQUETING.12

La patronal ha donat un clar exemple del que és una síndrome posvacacional, ja que a pesar del temps de descans no han demostrat intenció alguna d'avançar en la negociació. >> Veure el comunicat en PDF-05 setembre 2007-

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , Contact Center (Telemarketing Contact Center) ,

pdf print pmail

En la reunió de la taula de negociació del conveni mantinguda el dia 5 de setembre, en la qual s'havia d'abordar, conforme a l'acordat en la reunió anterior, el Capítol X que tracta sobre classificació, formació i desenvolupament; la patronal ha donat un clar exemple del que és una síndrome posvacacional, ja que a pesar del temps de descans no han demostrat intenció alguna d'avançar en la negociació.

La seva única aportació al capítol X de classificació i promoció professional ha estat la proposta de crear una Comissió Paritària de Classificació Professional en la qual abordar en profunditat tot el tema de les categories professionals, formació, etc.

Des de COMFIA-CCOO hem manifestat, una vegada més, la importància que donem a mitjà i llarg termini a la formació i al desenvolupament d'una veritable carrera professional com a fórmula de combatre la deslocalització, ja que d'aquesta manera s'aposta per l'ocupació d'alt valor afegit.

Després de recordar a la patronal que la comissió de classificació ja està contemplada en l'article 40 del III Conveni, hem passat a plantejar les nostres reivindicacions a curt termini pel que fa a aquest capítol, consistents en:

• Definir i omplir de contingut totes les categories existents.
• Incloure les categories de Formador i Agent de qualitat (auditor).
• Equiparar la categoria d'auxiliar administratiu.
• Facilitar la participació dels treballadors en els plans de formació.

La patronal, després de sol·licitar un recés per a poder donar-nos una resposta, ha fet gala de l'apatia característica de la síndrome posvacacional, limitant-se a reiterar la seva proposta inicial d'abordar-ho en la comissió de classificació.

Una vegada més s'ha posat de manifest la falta de voluntat negociadora i de concreció de la patronal, sent impossible avançar en cap aspecte. A hores d'ara no s'han tancat cap dels temes fonamentals d'aquest conveni. Esperem un canvi radical en la propera reunió que es realitzarà el pròxim dia 26 de setembre.

Vosaltres sou la nostra força
AFILIA-T’HI!

Afília't! a COMFIA-CCOO