Archivado en Comunicats

OPOSICIONS : + INFORMACIÓ

comunicat

Continuem rebent moltes consultes sobre les Oposicions. Per exemple molts i moltes ens consulteu que quan disposareu dels temaris:

Este artículo se publicó originalmente en

Preguntat el departament de RRLL per aquests temaris, ens han explicat que el dia 24 va ser l’últim per a inscriure’s a qualsevol dels dos grups d’oposicions –els que optaran al Nivell VIII i els que optaran al Nivell X- i, consegüentment, des d’aquell dia saben quants i quins treballadors i/o treballadores requereixen de temari en paper i quants i quins en CD.
Ara faran una relació d’ambdós grups de companys i companyes i trametran les llistes a l’ESCA. Això vol dir que en breu els tindreu a la vostra disposició.
També ens pregunteu molts si els temaris seran iguals que els de fa tres anys. Hi ha temes que no han canviat gens –la història de Caixa Penedès, per exemple- o poc –els nostres Productes, verbigràcia- però n’hi ha d’altres que sí que han canviat, i força –la fiscalitat, la nova llei de la qual serà aprovada, previsiblement, pel Congrés molt aviat. Per això aquest apartat del temari es lliurarà a finals de gener, probablement.
S’han inscrit 236 companys i companyes per a la prova per assolir el Nivell X i 516 per assolir el Nivell VIII.
Les proves tindran lloc el dia 24 de març, a una hora encara per determinar.
29 de novembre del 2006 – com. 38/06