Archivado en Comunicats

Assemblea de delegats i delegades de les TIC de Catalunya

El divendres 3 de novembre es va realitzar al saló d'actes de Vía Laietana una assemblea de delegades i delegats de les TIC de Catalunya.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , TIC (Tecnologias de la Informacion) ,

A la mateixa, van assistir més de 60 delegats en representació dels treballadors i treballadores de 23 empreses del sector i vàrem comptar amb la presència d'Eduardo Alcaín, Secretari d'Acció Sindical de la Federació Estatal de Comfia, Carles Reitg, Secretari General de Comfia Catalunya, Javier Valiente Secretari General de la Agrupació Estatal de les TIC i companys de les Seccions Sindicals estatals de Cap Gemini i Atos Origin.

En l'Assemblea es va informar sobre la Reforma del Mercat de Treball, Contractació i Subcontractació i la negociació i situació del XV conveni sectorial.

Sobre aquest últim tema, es de destacar la possibilitat que les parts acordin la publicació de les taules salarials actualitzades a 2006 i s'iniciï gairebé seguidament la negociació del XVI Conveni.

Agrupació TIC COMFIA-Catalunya