Archivado en Convenis Col·lectius, Salari

CCOO demana una gratificació extraordinària... i més

En el darrer trimestre de l’any 2007 el nostre Director General va decidir que TOTS els membres del Consell D’administració havien de fer un viatge de luxe a Dubai, sense parar en despeses.

Este artículo se publicó originalmente en

I quina millor ocasió que aquesta, en la que, a més, el nostre Director General ha anunciat la seva intenció de deixar l’Entitat. Motiu doble, per tant.

Perquè si no, no entendríem com és possible que per algunes coses l’Entitat malbaratés els seus recursos (viatge innecessari a Dubai, per exemple) i per altres li costés tant rescabalar als seus empleats i empleades després de tants esforços i sacrificis.

Esperem que a l’Assemblea General extraordinària que es celebrarà properament per fer el relleu, es tingui en compte la nostra petició. Seria de justícia.

Per altra banda, també esperem que a l’hora de pagar-nos allò que per llei ens pertoca, gràcies al nostre Conveni (endarreriments per la pujada de l’IPC, Plus Conveni, etc.) no haguem d’esperar, com en el cas del quart de paga, a darrera hora de l’últim dia. Tampoc seria de rebut.

Per acabar, direm, que l’any ha acabat amb uns números discrets. La intervenció a darrera hora de la Direcció que ha “arreglat” alguns pressupostos, i finalment, ha rebaixat les seves expectatives d’assoliment d’objectius, farà que alguns companys i companyes més puguin gaudir del viatge d’incentius i del bonus. Però, com sempre, pensem que una millor definició dels pressupostos (més objectius, més assumibles, sense variacions al llarg de l’any, etc.) així com la participació en els bonus de tots els empleats i empleades, seria la millor manera que tindria la Direcció de premiar el magnífic comportament d’aquesta soferta plantilla.