Archivado en Comunicats, Ocupacio

Direcció de tecnología

124 empleats tindran una comissió de servei

21 12 07 L’empresa ens ha comunicat oficialment el model de carta que farà arribar durant els propers dies als 124 empleats de la Direcció d’Operacions que passaran a desenvolupar la seva tasca per a Solintec,S.A.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Benvolgut/da company/a,

L’empresa ens ha comunicat oficialment el model de carta que farà arribar durant els propers dies als 124 empleats de la Direcció d’Operacions que passaran a desenvolupar la seva tasca per a Solintec,S.A. Es tracta d’una Comissió de Servei, (recollida al Conveni Col·lectiu de banca), per la qual cosa no es produeix cap variació en les condicions laborals actuals.

A continuació reproduïm el model de carta que ens han facilitat: “ Volem manifestar-li que amb efectes del dia 1 de Gener de 2008 passarà en comissió de servei a Solintec, S.A. al centre de treball d’aquesta empresa a Plaça Catalunya, 1 de Sabadell, mantenint les mateixes condicions individuals, col·lectives, laborals, econòmiques i socials que ostenta en l’actualitat. A la vegada li confirmem l’aplicació tant del Conveni col·lectiu de Banca, com les condicions extra-conveni (Pacte d’homologació) vigents en cada moment per als empleats de Grup Banc Sabadell”.

Aquesta carta implica la comunicació d’aquesta nova situació i no cal fer cap signatura explícita al respecte. Per a qualsevol dubte que tingueu, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres.