Archivado en Comunicats

EL DRAMA DE LES PROPOSTES D’ACTIU

Comunicat Caixa Tarragona

n cop transcorregut el primer trimestre de l’any i després de tres mesos des de la posada en marxa del projecte DELTA, des de qualsevol terminal de qualsevol de les nostres oficines encara es pateix a l’hora de confeccionar les propostes d’ actiu. Mai el factor sort i les pregàries van ésser tan presents. En primer lloc, el telèfon de Crèdits a mà. Bé, ja podem començar:


Este artículo se publicó originalmente en


pdf print pmail

Característiques: Compte, els subtipus després no es poden modificar.

Intervinents: Hem de tenir clara la sectorització; si ens equivoquem, tampoc es pot modificar.

Sol•licitud: Quantes vegades l’haurem d’imprimir?

“Carpetilla”: Contestem la pregunta: les mateixes vegades que la sol•licitud.

Llista de documents: Comença la guerra. El fet de tancar tasca s’ha convertit en una missió impossible. Sempre falta alguna cosa.
Comencem a trucar a Crèdits i ens informen que el tema el porta Anàlisi de Risc. Comuniquen: manca personal —com a tot arreu—; quedem en espera.

Dades econòmiques: Si has arribat fins aquí, ja pots donar-te per satisfet. Les incidències arriben al teu expedient. Tornem a trucar a Crèdits. Tampoc porten el tema, però inicien incidència. Ara estàs en mans dels informàtics. Ja tens el moment que necessites per començar la venda proactiva.

Garanties: Si pots, no hi entris, perquè no podràs sortir-ne.

Garantia hipotecària: Ja t’hem dit abans que anessis en compte amb les característiques: “el producto no corresponde”. Parla amb Crèdits: ja sou amics.

Productes vinculats: Tot un món de possibilitats, però sigues realista per estalviar-te una nova trucada a Crèdits.

Resolució: Entrar l’informe, i, si és d’empresa, ja saps: document annexat. Surt, demana IGOR i tanca.

Fins demà no pots continuar, però si és dijous a la tarda fins dilluns (Ja diem que els dijous a la tarda no s’ hauria d’ obrir.)

Si has arribat a fer tot l’expedient, pots anar content a casa, perquè demà tindràs un dia dur.

L’endemà, tot està de color verd, però encara no has ni aprovat ni elevat: no tens res. Entra i surt, surt i entra i torna a entrar... Bé, ja l’hem enviat (Això sembla, si no s’ ha quedat penjada per algun lloc.)

Si tens el risc autoritzat però no t’autoritzen el preu, una altra vegada a començar. Entra i surt, surt i entra a tramitació i canvia característiques: ja coneixes la resta.

No ens aturem amb l’emissió, el retard en resolució d’incidències, etc.

Poder signar una operació és una fita per a l’oficina.

És aquest el programa tan esperat? No han tingut encara temps de fer totes les millores? És bon moment per parlar del Projecte Client? Quantes hores podrem dedicar a aquest nou projecte?

Tarragona, 16 d’abril de 2007

Veure en PDF


Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es