CCOO avança en les negociacions amb el Consolat Argentí per la qual cosa es desconvoca les properes jornades de vaga

Després de les reunions mantingudes durant el mes de juliol, s'han acostat postures i s'han fet ofertes concretes en matèria de revisió salarial a la plantilla del Consolat Argentí, per la qual cosa després de la reunió de dimecres 27 de juliol les parts han acordat continuar treballant en un escalat de retribucions i la seva reclassificació professional corresponent, d'acord amb les funcions exercides.

------------

CCOO avanza en las negociaciones con el Consulado Argentino por lo que se desconvoca las próximas jornadas de huelga

Tras las reuniones mantenidas durante el mes de julio, se acercaron posturas y se realizaron ofertas concretas en materia de revisión salarial en la plantilla del Consulado Argentino, por lo que tras la reunión del miércoles 27 de julio las partes han acordado continuar trabajando en un escalado de retribuciones y su correspondiente reclasificación profesional, de acuerdo con las funciones desempeñadas.

En conseqüència, i consensuat amb les persones treballadores del Consolat Argentí, el Comitè de vaga ha decidit desconvocar les jornades de vaga previstes per les primeres tres setmanes d'agost, per continuar treballant amb les autoritats a la fi de plasmar un acord favorable per a les parts i que es vegin compensades les justes reivindicacions de la part Social.

- - - - - - - -

En consecuencia, y consensuado con las personas trabajadoras del Consulado Argentino, el Comité de huelga ha decidido desconvocar las jornadas de huelga previstas para las primeras tres semanas de agosto, para seguir trabajando con las autoridades a fin de plasmar un acuerdo favorable para las partes y que se vean compensadas las justas reivindicaciones de la parte social.

CCOO Serveis Catalunya