Archivado en Comunicats, socio economic
Incentius per Campanya o Campanya comercial
La Caixa ha engegat una campanya per incentivar la captació de noves assegurances de cotxe.
La Caixa ha engegat una campanya per incentivar la captació de noves assegurances de cotxe.
Per motivar la plantilla premiarà amb un descompte dun 15% a la pròpia pòlissa dauto, contractada amb CEA, del empleat/da per cada assegurança que formalitzi. Però, què passa amb qui no té cotxe? Què passa si es té lautomòbil assegurat en una altra companyia? És el mateix un gran cotxe que un petit utilitari, o fins i tot una moto? És el mateix, d'un mateix cotxe, una pòlissa a tot risc que una de tercers? Premiem MÉS a qui té el cotxe MÉS car? Al conductor que paga més prima per sinistralitat? Les assegurances de dones són més barates que les dels homes?
En conclusió, sha dincentivar amb igualtat la feina realitzada o el que es pretén és que acabem contractant amb CEA la pòlissa més completa possible per tal d'obtenir un major descompte?
Des de CCOO volem proposar a la Direcció de la Caixa que busqui noves fórmules, més equitatives i igualitàries per incentivar la totalitat de la plantilla sense discriminacions.
Esperem i desitgem que aquesta petició sigui ben acollida acceptada per la nostra Entitat, i que reflexioni sobre els incentius i objectius, tant dels Departaments Centrals com de les Oficines.
Mataró, 12 de juny de 2006.
El Tribunal Supremo afirma que los permisos retribuidos se conceden para su disfrute en días laborables
Calendario Laboral 2024. Publicado en el BOE
UNI GLOBAL: Principios fundamentales para garantizar los derechos en el trabajo a distancia
Real Decreto-Ley Trabajo a Distancia. Preguntas y dudas frecuentes
Las personas fijas discontinuas por fin podrán acceder al subsidio para mayores de 52 años
CCOO presenta una campaña para denunciar el modelo laboral insostenible del sector financiero