Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

Celebrades les eleccions sindicals a la C.S. CONC de Via Laietana

En data 7 d’octubre els treballadors i les treballadores de la C.S. Conc de l’edifici de Via Laietana han exercit el dret a escollir els seus representants sindicals.

Text del Comunicat-versió PDF

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

Les eleccions s’han desenvolupat sense cap incident, havent votat el 65,8% del cens d’electors (104 de 158 persones). Per sexes, han votat 75 de les 107 dones, i 29 del 51 homes.
Tots els vots, menys 3 en blanc, han recolzat la candidatura de COMFIA-CCOO. Així doncs, es constituirà un Comitè format per nou persones. Cal destacar que les 9 persones que han encapçalat aquesta candidatura han estat escollits prèviament en unes eleccions primàries.
Des de COMFIA-CCOO volem felicitar a tots els companys i companyes escollits, i a tots els altres que heu fet possible, amb la vostra participació i el vostre recolzament, aquest important pas endavant.
Aquest procés electoral es suma als que ja es van fer al Ceprom (5 delegats/des) i a la U.I. de Girona (1 delegatd/a). Queden encara per fer les eleccions a la província de Barcelona (5 delegats/des), a la U.I. de Lleida (1delegat/da), a la U.I. de Tarragona (1delegat/da), a l’Escola de Formació Sindical (1delegat/da), al Cite (1delegat/da), a Iniciatives Patrimonials (1delegat/da) i a Habitatge Entorn (1delegat/da).
Quan totes les eleccions s’hagin fet, es podrà constituir el Comitè de Grup de 13 delegats, segons l’acord a que es va arribar amb la Direcció de l’empresa. Aquest Comitè tindrà la representació de tots els treballadors i treballadores de totes les empreses del grup C.S. Conc.
Des de COMFIA-CCOO us volem continuar oferint tot el nostre recolzament per a dur a terme aquest procés. Estem convençuts de que aquí, com a qualsevol altra empresa, només una representació sindical forta i coherent pot garantir la defensa dels vostres interessos com a treballadors/es.
7 d’octubre 2004
COMFIA CCOO Catalunya