Demà dimecres, 14 de juny, a les 15.30 hores, a la Via Laietana, 47, de Barcelona i a les 12h davant Foment del treball

CCOO es concentrarà de nou davant la seu de la patronal d'hostaleria de Catalunya pel conveni del sector

Davant l'immobilisme de la patronal des de l'inici de les negociacions del Conveni d'Hostaleria de Catalunya, CCOO de Serveis continua amb les mobilitzacions en el sector i participarà demà dimecres 15 de juny en la jornada de CCOO de Catalunya en defensa de la negociació col·lectiva i salaris dignes davant Foment del Treball a les 12 h i per a les 15.30h ha convocat una nova concentració de treballadors i treballadores del sector davant la seu de la patronal (Via Laietana, 47).

Des de la reunió del passat mes d'abril, CCOO insisteix amb la necessitat d'evitar l'externalització de serveis que tant està deteriorant les condicions de treball en el sector hoteler, degut a que les empreses subcontractades apliquen convenis col·lectius inferiors al del sector d'hostaleria.

CCOO ha presentat una plataforma de negociació per aquest conveni, amb el propòsit de recuperar i avançar en drets i condicions laborals, ja que considera que davant els bons resultats que està tenint el sector turístic no pot admetre cap retallada o pèrdua de drets i menys deixar que creixi la desregulació i temporalitat en l?ocupació en el sector. En aquest sentit, CCOO també ha plantejat la necessària regulació de la subrogació del personal de restauració en el conveni de Catalunya, perquè pugui operar com a garantia (de l'ocupació, de les condicions de treball i drets), per exemple, quan surten a concurs establiments de restauració, com recentment ha passat a l'Aeroport de Barcelona.

CCOO Serveis Catalunya