Archivado en Comunicats

Més d’un centenar de treballadors es concentren davant dues oficines que el BBVA vol obrir a la tarda

CCOO espera una rectificació en ferm del BBVA amb el comprimís d’aturar aquest projecte fins que no hi hagi una negociació previa.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , Financiero (Agrupación Sector Financiero ) ,

El dimecres 25 d'abril, a les 17 hores, més d’un centenar de persones es van concentrar a Barcelona, primer davant l'oficina del BBVA de l'avinguda República Argentina i posteriorment a la del carrer Pérez Galdós, dues de les quatre oficines afectades, de moment, amb el nou horari de les tardes. Des del passat dia 23, el BBVA ha començat a obrir algunes oficines al públic a la tarda. COMFIA-CCOO denuncia que el BBVA ha actuat sense negociació sindical prèvia, al marge del Conveni Col·lectiu i sense increment de plantilles. En resposta a aquesta reclamació, la direcció del BBVA ja ha comunicat verbalment als quatre sindicats majoritaris que no seguirà endavant amb aquest projecte sense el previ acord amb la representació dels treballadors. Els sindicats a BBVA (COMFIA-CCOO, UGT i CGT) han donat una resposta sindical per aturar-ho i reclamar la negociació de les noves condicions d’aquesta iniciativa, perquè encara que el banc ho presenta només com a una prova pilot, es considera que és en realitat el primer pas cap a generalització de l'obertura d'oficines a la tarda. COMFIA-CCOO Catalunya