Archivado en Comunicats

Compensació per la formació d´integració

29 11 04 Recursos humans rectifica i proposa un augment en la compensació per la formació d´integració de Banc Atlántico a Banc Sabadell. (PDF:Cat. / Cast.)

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Compensació per la formació d’integració

Més del 70% de la formació es fa fora de la jornada laboralDe la reunió que hem tingut el dia 29 sobre la formació d’integració de Banc Atlántico en el Grup Sabadell us n’extreiem el més important:

L’empresa valora positivament els resultats de la prova de destresa del dia 22 de novembre, resultats que estan directament relacionats amb l’esforç formatiu fet. També reconeixen que el 70% de les hores de formació es fan fora de la jornada laboral.Recursos Humans proposa un augment de la compensacióCom a conseqüència d’això i de la desproporció entre esforç i compensació que recollia la proposta inicial de l’empresa (180 euros, 360 euros i 600 euros segons el perfil), aquesta ens ha anunciat que proposarà al comitè de direcció un augment de la compensació per la formació que es faria efectiva a la nòmina de gener. Aquest augment és el mateix que hi va haver per a la formació d’integració de Banco Herrero. És a dir, augmentar en un 50% els imports aprovats fins ara a la plantilla que hagi fet més de la meitat de la seva formació fora de la seva jornada laboral, més una assignació lineal de 120 euros a tots els administratius i 4 dies de llicència retribuïda.

Hem de tenir en compte que aquesta proposta de millora es deu a la nostra insistència en fer aquestes reunions i a la necessitat de negociar un augment de les compensacions per tota la formació que fa la plantilla procedent de l’Atlántico. Amb tot, valorem la proposta del banc com a insuficient, ja que no fa justícia a la dedicació i l’esforç que els treballadors procedents de Banc Atlántico han fet, quedant lluny de ser una compensació equitativa al nombre d’hores de temps lliure que ha exigit un procés formatiu excessivament ajustat en el temps. Els tutors procedents de Banc Sabadell tindran compensació econòmicaD’altra banda, hi haurà una compensació econòmica per als tutors procedents de Banc Sabadell que variarà segons la tipologia del tutor. Per als tutors que comporti desplaçar-se i romandre en la ubicació nova, la compensació serà de 600 euros; per als que donin suport a més d’una oficina, serà de 200 euros; i als qui donin suport en l’oficina que treballen, serà de 150 euros. Es preveu que el procés de tutoria durarà fins al 17 de desembre.

Sabadell, 2 de desembre de 2004