CCOO dóna suport al comitè de Caprabo botigues Barcelona davant la incertesa laboral que provoca la subrogació del personal de dues botigues

CCOO considera que hi ha marge suficient per poder reubicar les persones afectades dins de Caprabo en lloc de ser traspassades  ja que no compta  amb garanties futures pel seu lloc de treball.
- - - - - - -

CCOO considera que hay margen suficiente para poder reubicar las personas afectadas dentro de Caprabo en lugar de ser traspasadas  puesto que no cuenta con  garantías futuras por su puesto de trabajo.

CCOO , juntament amb els altres sindicats presents en el comitè d?empresa, inicien concentracions davant les botigues per demanar a Caprabo dialogar i negociar la subrogació del la plantilla de dues botigues de la província de Barcelona (de c/Marquès de Campo Sagrado i

de La Llagosta) que passen a ser franquiciades.

- - - - - -

CCOO apoya al comité de Caprabo tiendas Barcelona ante la incertidumbre laboral que provoca la subrogación del personal de dos tiendas

CCOO , junto con los otros sindicatos presentes en el comité de empresa, inician concentraciones ante las tiendas para pedir a Caprabo dialogar y negociar la subrogación del la plantilla de dos tiendas de la provincia de Barcelona (de c/Marqués de Campo Sagrado y de La Llagosta) que pasan a ser franquiciadas.
CCOO Serveis Catalunya

>> Concentració Dissabte 23 de febrer a les 11 hores davant la botiga de Caprabo c/ Marquès de Campo Sagrado