Archivado en Comunicats

CANVI DE CICLE

Comunicat Caixa Tarragona

Segons una carta del Sr. Jené de data de 23 d’abril, “ja vindrà un altre canvi de cicle, però ara hem de gestionar aquest i hem d’adaptar-nos a les noves circumstàncies amb la màxima rapidesa.” 

El compliment global dels objectius del primer trimestre ha estat del 67,85%. Ens agradaria poder dir que això ha canviat durant el mes d’abril però encara no han sortit les dades que ens han de confirmar l’adaptació de la nostra Direcció.


Este artículo se publicó originalmente en


pdf print pmail

De moment, el que des de la xarxa hem de gestionar i adaptar és el següent (per cert, des de Lotus?, des de Delta?, des de Gedas?, des de Sigib?... Si us plau, fins quan):

“Enquestes de Qualitat”
: el Comitè de Qualitat ha començat a sancionar companys amb 25 punts menys d’acord amb els seus objectius. La raó que ens donen és que “els clients estan descontents.” Per què? Per què, en el moment de fer-li la hipoteca a un client, no li podíem oferir les mateixes condicions com feien altres entitats? O per què a la competència li pagaven més pels seus estalvis? O per què falta personal a oficines i sempre hi ha cues... Però la sanció, sigui pel motiu que sigui, s’aplica al nostre company. El client no només ha d’estar content amb la nostra amabilitat, segur que necessitarà també una rapidesa i agilitat en les seves gestions. Qualitats que no li podem oferir degut a les mancances informàtiques i de personal que ens trobem dia rere dia.

PAC “Captació de Préstecs Hipotecaris”: ens trobem amb les trucades d’una empresa que capta, segons diuen, “visites”. Algú ens haurà d’explicar si és degut a aquest canvi de cicle el fet que la Direcció, quan va crear aquesta nova acció, esperés un trist 7% d’efectivitat i que, de moment, només portem un miserable 0,17%. De què ha servit aquesta acció? Hi haurà sanció? Qui són els responsables?

Recursos: es repercutirà a la partida del marge el cost que suposa la captació de passiu al 5,35%? O només ens pujaran el PAC de Vendes? Segur que tots vosaltres sabeu la resposta: només la nostra butxaca és la que es veurà afectada.

Tot i que tenim Caps de Zona que recomanen  “posar-se les piles per no tancar oficines i enviar la gent al carrer”, creiem que les piles potser se les han de posar d’altres, parlem dels nostres directius, perquè prenguin consciència de la realitat econòmica actual i busquin solucions a un Pla Estratègic que, de moment, no funciona.

Tarragona, 23 de maig de 2008


Veure en PDF


Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es