Archivado en Comunicats

RECTIFICAR, ÉS DE SAVIS O DE LLESTOS?

Comunicat Caixa Tarragona

En el punt 6 del Manual de bones pràctiques de qualitat diu “Tots els empleats han de conèixer els punts fonamentals a explicar de cada tipus de producte sol.licitat, evitant en la mesura del possible, haver de consultar altres companys...”. En algunes reunions de zona, el cap corresponent, a preguntes dels assistents, va aclarir que no es faria formació específica.


Este artículo se publicó originalmente en


pdf print pmail

La pregunta que ens fèiem aleshores era: com ens ho faríem, doncs, sense formació i sense poder preguntar als companys? Davant aquesta inquietud manifestada per molts empleats i empleades, la Secció Sindical de CCOO la vàrem fer arribar a la Direcció. Doncs bé, sembla que se’ls ha acudit solucionar-ho amb el sondeig de necessitats formatives i millora d’aprenentatge. No veiem malament que, abans de posar en marxa una acció d’aquestes característiques, es faci una enquesta als responsables d’oficina per tal de conèixer de primera mà les mancances de formació de la plantilla, amb l’objectiu de donar-los el suport adient per tal d’ajudar-los a aconseguir els objectius que la Direcció Comercial els ha encomanat unilateralment.

El que ens preocupa ara és que, com sempre, volen tornar a fer recaure la responsabilitat damunt les nostres espatlles fent responsable el delegat de l’oficina d’establir un pla de treball a fi d’obtenir una major productivitat de l’acció comercial de l’empleat. Si us plau, que ja tenim prou feina, només ens faltava fer de mestres. En aquest cas, com sempre, la Direcció s’espolsa les responsabilitats i no vol assumir les seves obligacions.

Entenem, per tant, que no és tasca dels delegats i delegades fer de fiscalitzadors del grau d’aprofitament de la formació rebuda. Aquesta feina correspon a un altre departament.

Tarragona, 12 de març de 2008

Veure en PDF

Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es