Archivado en Comunicados, Elecciones sindicales

CC.OO revalida a sua maioría nas Caixas de Aforros

Eleccions sindicais 2006

Tras o proceso electoral celebrado onte, CC.OO. revalidou a súa condición de sindicato maioritario no sector tanto no estado como en Galicia.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

No proceso electoral de onte foron convocados máis de 2200 traballadores e traballadoras das entidades Caixa Galicia*, La Caixa, Caja Madrid, Caja España, Caixa Catalunya, Bancaja, Caja Duero e Ibercaja. Os resultados obtidos sitúan a CC.OO como primeira forza sindical do sector, mellorando os resultados con respecto ao proceso de 2002:

Resultados eleccions sindicais en aforro (22-11-2006)

ANO 2006

100,00

100,00

0,00

Tras estes resultados, COMFIA-CC.OO revalida a súa maioría e alcanza o 52 % dos votos emitidos, o que supón 51 delegados e delegadas sindicais. A segunda forza máis votada foi a CIG co 25 % da porcentaxe de voto e 25 delegados e delegadas.

COMFIA-CC.OO quere agradecer aos traballadores e traballadoras a confianza depositada neste sindicato que revalida amplamente a súa acción sindical neste sector.