Archivado en

Enquesta / 20 Juny 2007 - Sogeti

Enquesta de mobilitat de treballadors i visitants de polígons industrials de Cornellà i l'Hospitalet de Llobregat

En motiu de l’elaboració del pla de millora de la mobilitat a polígons de Cornellà de Llobregat i l’Hospitalet de Llobregat, estem realitzant l’anàlisi de la mobilitat de treballadors i visitants d’aquestes zones; és a dir volem conèixer els seus horaris, mitjans de transport que utilitzen, la vostra opinió sobre els mitjans de transport.

Este artículo se publicó originalmente en Sogeti (Seccion Sindical Sogeti) ,

D’aquesta manera les propostes que realitzarem per millorar la situació actual s’adaptaran millor a les necessitats reals dels treballadors i treballadores.

Ens agradaria comptar amb la vostra col·laboració en la realització d’aquesta enquesta.

Omple aquesta enquesta i diposita-la a la caixa que hem deixato a la recepció de l'oficina de Sogeti Barcelona abans del dia 27 de Juny

Afilia't a CC.OO.!