Archivado en Comunicats, Salari

CCOO convoca concentracions davant l’empresa ATOS ORIGIN perquè practica una política salarial discriminatòria i arbitrà

Mobilitzacions a l’empresa ATOS ORIGIN a Catalunya els dijous 12, 19 i 26 de gener

La secció sindical de COMFIA-CCOO a ATOS inicia aquesta setmana una campanya d’actuacions amb les convocatòries de concentracions de representants sindicals davant la seu de ATOS ORIGIN al centre comercial de Glòries -Av. Diagonal, 210-218, els matins dels dijous dia 12, 19 i 26 d’aquest mes de gener.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

Agenda
Dijous al matí: 12 de gener (de 10 a 14 hores), 19 i 26 de gener al matí (d’11 a 13 hores) Davant la seu d’ATOS -Av. Diagonal, 210-218 (centre comercial de Glòries)

La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) denuncia que l’empresa ATOS ORIGIN practica una política laboral respecte al salari variable de manera discriminatòria i arbitrària, pactant acords individuals amb els treballadors quan li convé. COMFIA-CCOO exigeix un canvi en la postura de la empresa i s’assegui a negociar amb la representació sindical. ATOS és una empresa dedicada al sector d’informàtica on treballen 5.000 empleats a tota Espanya (700 a Catalunya) i dóna servei a les Administracions, les grans empreses espanyoles o els jocs olímpics entre d’altres.

COMFIA-CCOO Catalunya